فرماندار اصفهان:

مشخص نیست چه بخشی مسئول برخی مشکلات شهر اصفهان است

فرماندار اصفهان گفت: مشکلاتی در شهر مطرح می‌شود که برای پاسخ‌گویی و رفع آن مشخص نیست چه بخشی مسئول است.

محمدعلی احمدی با حضور در سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رویکرد‌های شورای ششم شهر از جمله توجه به عدالت، فسادستیزی و محله‌محوری است که در برنامه‌ها و بودجه امسال مشاهده می‌شود و قابل تقدیر است.

او خطاب به اعضای شورا با بیان اینکه در شرایطی مدیریت شهر را تحویل گرفتید که به بسیاری از نیاز‌های شهر در گذشته بی‌توجهی شده بود،گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی نیازمند انسجام بیشتری هستیم.

احمدی گفت: درخواست مردم افزایش همدلی میان مسئولان است؛ همدلی‌ها باید موجب امیدآفرینی شود. ممکن است انتقادی نیز وجود داشته باشد، اما عزم مسئولان باید برای کار باشد نه حاشیه‌سازی.

به گفته او، پراکندگی مدیریتی و نبود انسجام در بسیاری از بخش‌ها مشهود است تا حدی که بعضی پدیده‌ها و مشکلات در شهر مطرح می‌شود که برای پاسخ‌گویی و رفع آن مشخص نیست چه بخشی مسئول است.

احمدی معتقد است: در احیای بافت تاریخی نگاه واحد و مشترک باید وجود داشته باشد؛ در این راستا پیشنهاد می‌شود منطقه یا مدیریت واحدی برای این حوزه ایجاد شود، چون نگاه منطقه نگاه عمرانی به شکل شهرسازی است.

فرماندار اصفهان می گوید: ساماندهی ورودی‌های شرق و جنوب اصفهان نیاز به طرح مشترک و مطالعات دقیق دارد. محدوده‌هایی از شهر اصفهان با شهرستان‌های مجاور تداخلاتی دارد که در این رابطه کارشناسی اولیه انجام شده است و مصادیق تقسیمات کشور نیز عنوان شده است.

احمدی می گوید: تاکنون هیچ مصوبه‌ای از شورای اسلامی شهر رد نشده است بلکه موارد مطرح شده در حد اعتراض بوده است. کار کارشناسی به معنی رد مصوبات نیست. در این‌گونه موارد توضیح خواسته می‌شود و فرآیند‌ها نیز باید به صورت کامل طی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار