استاندار: خط تولید سیمان با ظرفیت ۳هزارتن در هرمزگان ایجاد می شود

استاندار هرمزگان گفت: طرح توسعه سیمان با راه‌اندازی خط تولید جدید به ظرفیت روزانه سه‌هزار تن سیمان در استان اجرایی می شود.

 مهدی دوستی  در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان گفت: هرمزگان تنها منطقه‌ای است که امکان اجرای طرح توسعه سیمان در آن وجود دارد و بر اساس گفت‌ و گوی انجام شده، یک خط تولید حداقل با ظرفیت تولید روزانه سه‌هزار تن سیمان در قالب طرح توسعه سیمان هرمزگان ایجاد می شود.

وی گفت: هرمزگان به دلیل مزیت‌های فرلوانی که در بخش‌های مختلف دارد و همچنین با مشوق‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف پیش بینی شده، می تواند مکان امنی برای توسعه فعالیت‌های صنایع بزرگ و تشکیل زنجیره پایین دستی باشد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این نشست، با قدردانی از استاندار هرمزگان، نحوه تعامل ایجاد شده بین بخش‌های مختلف مدیریتی و کارکنان مجموعه سیمان هرمزگان را از جمله اقدام های مؤثر مدیرعامل این مجموعه برای ایجاد وحدت رویه بین تمامی بخش ها و عاملی برای پیشبرد مطلوب مسائل جاری این شرکت برشمرد.

احمد مرادی گفت: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

وی گفت: به‌منظور راه‌اندازی و عملیاتی شدن طرح‌ توسعه سیمان هرمزگان، در کنار بهره‌گیری از توان بخش اجرایی، از ظرفیت‌های ملی نیز بهره خواهیم برد.

هم اکنون استان هرمزگان یک کارکانه سیمان ۶هزارتنی در بندر خمیر دارد که جوابگوی نیاز استان نیست وبخشی از آن از استانهای همجوار تامین می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.