توئیتر اجازه می دهد نام تگ شده خود را از توئیت دیگران بردارید

توییتر قابلیتی را اضافه می کند که به شما امکان می دهد نام خود را از مکالماتی که نمی‎خواهید در ان به شما اشاره شود حذف کنید.

توئیتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد تا خود را از پستی که در آن تگ شده‌اند حذف کنند و از بحثای طولانی و ناخواسته خارج شوند.

این ویژگی که «Unmention» نام داشت، در میان کاربرانی که مرتباً در توییت‌ها برچسب‌گذاری می‌شدند، تقاضای زیادی داشت، چیزی که شبکه اجتماعی در گذشته به راه‌اندازی آن اشاره کرده بود.

مفهوم دکمه Unmention برای اولین بار در جولای سال گذشته فاش شد و این ویژگی در حال حاضر هنوز برای کاربران توئیتر آزمایشی است. برای استفاده از این ویژگی جدید، هنگامی که به طور گسترده‌تر عرضه شد، کافی است «لغو نشان خود از این مکالمه» را از منوی «اطلاعات بیشتر» انتخاب کنید و در نتیجه آن پیوند نمایه شما حذف خواهد شد.

توئیتر اجازه می دهد نام تگ شده خود را از توئیت دیگران بردارید

این ویژگی در حال حاضر برای برخی از کاربران در دسترس است، اما توئیتر می گوید که فعلا نمی تواند تاریخ خاصی را برای دسترسی گسترده این ویژگی در وب یا موبایل تعیین کند. یکی دیگر از ویژگی‌های منشن‌ها که در سال 2021 پیشنهاد شد، امکان جلوگیری از نام بردن کاربران خاص در آینده است.

هنگامی که شخصی که شما آن را دنبال نمی‌کنید شما را در توئیتر تگ می‌کند، یک اعلان خصوصی دریافت خواهید کرد. به گزارش دیلی میل بریتانیا، اگر از آنجا برچسب خود را لغو کرده باشید، نویسنده توئیت دیگر نمی تواند شما را تگ کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار