بسکتبال ایران به دنبال تکرار افتخارآفرینی

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر گفت: ایران مدعی اول قهرمانی در مسابقات آسیا و اقیانوسیه است.

مسعود فلاح سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر روند آماده سازی تیم ملی را مناسب و مطابق برنامه‌های از پیش تعیین شده کادرفنی اعلام کرد و گفت: همه بازیکنان بعد از پشت سرگذاشتن چهارمرحله اردوی آماده سازی به هماهنگی تیمی و فرم بدنی مناسب برای حضور در مسابقات آسیا و اقیانوسیه رسیده اند.

مسابقات بسکتبال باویلچرمردان، قهرمانی آسیا واقیانوسیه و انتخابی مسابقات جهانی، ۲۶ اردیبهشت تا ۱۰ خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد و استرالیا وژاپن جدی‌ترین حریفان ایران در این مسابقات هستند.

به گفته سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر همه چیز برای کسب یک جام وتکرار افتخارآفرینی با بازیکنان تیم ملی در این دوره و کسب سهمیه مسابقات جهانی که در کشور امارات برگزار می‌شود فراهم است.

تیم ملی بسکتبال باویلچر مردان ایران برای حضوری پرقدرت درمسابقات قهرمانی آسیا واقیانوسیه پنجمین اردوی آماده سازی خود را با حضور ۱۲ بازیکن منتخب در آمل برپا کرده است

در این اردو، فالح عیاشی، موسی غضیبی (خوزستان)، حکیم منصوری، سعید حیدری، وحید سعادت‌پور (مازندران)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حسن عبدی (خراسان‌رضوی)، محمد محمدنژاد (قم)، علیرضا کمالی‌فر (تهران)، میلاد خردمند (فارس)، اسماعیل فاضلی (اردبیل)، امیررضا احمدی (ایلام) ۱۲ ملی پوشی حاضر هستند که زیر نظر مسعود فلاح سرمربی آملی و حسن پالار مربی تیم ملی تمرین می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.