ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی سه میلیون و ۳۸۱ هزار مسافر را جابجا کرد

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: طی پارسال سه میلیون و ۳۸۱ هزار مسافر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط ناوگان مسافری استان به نقاط مختلف کشور جابجا شدند.

آقای تیمورزاده گفت: طی پارسال سه میلیون و ۳۸۱ هزار مسافر با ۴۶۵ هزارسفر از سوی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی جابجا شدند که این آمار نسبت به سال ۱۳۹۹ حدود ۱۳ درصد در تعداد مسافر و چهار درصد در تعداد سفر افزایش یافت.

طی پارسال بیش از ۲۱ میلیون تن بار با صدور بیش از یک میلیون و ۵۵۸ هزار برگ بارنامه از سوی ناوگان حمل و نقل بار استان به نقاط مختلف کشور حمل شد.

 در این مدت یک میلیون و ۱۷۸ هزار تن کالای اساسی شامل ۴۲۶ هزار تن گندم و ۷۵۲ هزار تن نهاده دامی نیز از بنادر جنوبی کشور به استان حمل شد.

در این مدت پنج هزار و ۸۰۰ پروانه عبور ترافیکی صادر شد و بیش از ۸۸ هزار و ۲۰۰ برچسب معاینه فنی برای وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی صادر شد.

 هم اکنون ۶ مرکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین با هفت خط فعال در سطح استان فعالیت است.

ناوگان باری دارای کارت هوشمند استان ۳۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه، رانندگان باری دارای کارت هوشمند ۳۷ هزار و ۵۰ نفر و اتوبوس ناوگان حمل و نقل مسافری استان ۶۹۳ دستگاه است.

 ۲۸۷ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۷۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در این استان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار