ناظم الشریعه: فوتسال عراق از نظر سخت افزاری شرایط خوبی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق گفت: فوتسال عراق از نظر سخت افزاری شرایط خوبی ندارد، اما از بازیکنان تکنیکی خوبی برخوردار است.

محمد ناظم الشریعه ،درباره وضعیت فوتسال عراق گفت: فوتسال عراق از نظر سخت افزاری شرایط خوبی ندارد. لیگ این کشور ۱۲ تیمی است و اصلا از سالن‌های خوبی برخوردار نیستند، اما اگر کمی روی بازیکنان کار شود می‌توانند از قطب‌های خوب آسیا باشند. بازیکنان عراق از لحاظ تاکتیکی وضعیت  خوبی ندارند، اما تکنیکی هستند.

محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران اواسط اسفند سال گذشته از فدراسیون فوتبال عراق پیشنهاد همکاری دریافت کرد و بعد از توافق با فدراسیون فوتبال این کشور هدایت تیم ملی فوتسال عراق را بر عهده گرفت. سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال عراق موفق شد با این تیم از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا صعود کند و جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست آورد.

خرداد ماه مسابقات کشور‌های عربی را داریم

سرمربی تیم ملی فوتسال عراق عنوان کرد: در خرداد ماه قرار است مسابقات کشور‌های عربی برگزار شود که فدراسیون از من برنامه خواسته و من هم برای برگزاری اردو ایران و کویت را پیشنهاد دادم. خوشبختانه مسئولان فدراسیون فوتبال عراق مشکلی برای برگزاری اردو خارج از عراق ندارند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال عراق برای حضوری پر قدرت در مسابقات جام ملت‌ها آسیا قصد دارد تورنمنت ۸ جانبه‌ای را در این کشور با حضور تیم‌های عربی برگزار کند تا بازیکنان این تیم با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار