دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان:

کمبودی در عرضه کالا‌های اساسی وجود ندارد

جعفری چگنی گفت: بر حسب گزارش‌های ارائه شده کمبودی در عرضه کالا‌های اساسی وجود ندارد و دولت نیز در کنترل بازار اقدامات حمایتی انجام داده، ولی نهاد‌های نظارتی باید هدفمندتر در توزیع برخی کالا‌هایی که افزایش قیمت داشته اند، اقدام کنند.

صادق جعفری چگنی گفت: در پی افزایش قیمت برخی کالا‌های اساسی و وظیفه دادستانی در پیگیری حقوق عامه مردم و حساسیت موضوع، کارگروهی متشکل از نهاد‌های متولی و دخیل در تامین، توزیع و نظارت  تشکیل شد که تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

او می‌گوید: در فرآیند توزیع کالا‌ها نیز تخلفاتی صورت گرفته که بیش از ۳۰۰ پرونده نیز توسط سازمان تعزیرات حکومتی در طی یکماه گذشته پیگیری شده که بیشتر مربوط به اصناف و کشتارگاه‌ها بودند.

به گفته این مقام مسئولٍ، برخی از کشتارگاه‌ها در ابتدای سال اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند که مقرر شد طی چند روز آینده، گزارش آن‌ها از سوی نهاد‌های نظارتی متولی  به دادستانی جهت برخورد قانونی ارسال شود.

آقای جعفری چگنی گفت: در موضوع کنترل قیمت هاباید سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صمت، اتاق اصناف و اتحادیه در بازار  فعال‌تر باشند تا از گرانی‌ها جلوگیری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از پیگیری موضوع توسط مجموعه دادستانی و دادگستری استان خبر داد و گفت: این مجموعه، نتیجه را به اطلاع عموم می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.