انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و اداره کل زندان‌های استان

در جلسه‌ای تفاهم نامه همکاری مشترک بین جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان به امضاء رسید.

 در این جلسه  رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان با اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی استان مبنی بر ارائه خدمات در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، افکار سنجی، فرهنگی و اطلاع رسانی به اداره کل زندان‌های استان گفت: توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف علمی و پژهشی و آموزشی این فرصت را برای سایر دستگاه‌ها فراهم آورده تا بتوانند از این ظرفیت در جهت پیشبرد اهداف سازمانی خود استفاده کنند.

صفدری گفت: بدون شک، با توجه به تمرکزی که جهاد دانشگاهی استان بر سیاست‌های جهاددانشگاهی در کشور و پتانسیل‌های بالقوه استان دارد، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را هم‌راستا با گام‌های بلند آموزش کشور، به طور کمی و کیفی افزایش داده است.

او گفت: حوزه آموزش در جهاددانشگاهی، نگاهی کاربردی به مهارت‌آموزی، اشتغال و آموزش توانمندی‌های به‌دست‌آمده از کسب فناوری‌ها دارد.

به گفته معتقدیم که جهاد دانشگاهی با بهره گیری از توان و ظرفیت مجموعه جهاد دانشگاهی کشور می‌تواند در توسعه دانش بنیان استان بیشتر نقش آفرینی کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: ارائه آموزش‌های مهارت محور توسط جهاد دانشگاهی کمک شایانی به اشتغال زندانیان خواهد کرد.

وی گفت: آمادگی داریم تمامی آموزش‌های موردنیاز در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ، قرآنی، تربیتی اداره کل زندان‌های سیستان و بلوچستان را از سوی جهاد دانشگاهی استان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار