واکنش‌ها به عملیات تیراندازی در تل‌آویو

عملیات تیراندازی در تل‌آویو که منجر به کشته و زخمی شدن چندین صهیونیست شد، واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

شامگاه گذشته (پنج‌شنبه) در جریان یک تیراندازی در تل‌آویو چندین نفر کشته و زخمی شدند. به گفته منابع خبری صهیونیستی، ارتش اسرائیل برای دستگیری عامل این حادثه وارد عمل شده‌ و نیرو‌های نظامی همچنان درپی یافتن عامل تیراندازی هستند. این در حالی است که این حادثه واکنش‌هایی را درپی داشته است.

به گزارش الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در پاسخ به این عملیلت اعلام کرد: «ما عملیات قهرمانانه‌ای را که امروز عصر انجام شد تبریک می‌گوییم و آن را پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید اشغالگری می‌دانیم.»

در بیانیه حماس آمده است: «دشمن صهیونیستی در حال پرداختن بخشی از هزینه‌های مربوط به جرائم خود و اقدامات تروریستی ساکنانش علیه مردم ما در بیت‌المقدس و کرانه باختری است. بازگشت این عملیات‌ها در عمق صهیونیسم نتیجه طبیعی تجاوزگری رژیم صهیونیستی است که از همه مرز‌ها عبور کرده است.»


بیشتر بخوانید:


شادی مردم و پخش شیرینی در رام الله پس از عملیات تیراندازی در تل‌آویو

توزیع شیرینی در رام اللهپخش شیرینی در رام الله

شادی مردم لبنان پس از تیراندازی امشب در تل‌آویو

دستور نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اعزام نیروهای کمکی بیشتر به محل حادثه 

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نفتالی بنت، نخست‌وزیر این رژیم پس از ارزیابی وضعیت، با اعزام نیروهای کمکی بیشتر به تل‌آویو موافقت کرد.

شادمانی ساکنین کرانه باختری 

خبرنگار صهیونیستی: عامل حمله امشب هنوز دستگیر نشده است

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد شمار زیادی از نیروهای ارتش اسرائیل در تل‌آویو مستقر شده‌اند تا در عملیات جستجوی عامل تیراندازی به پلیس کمک کنند.

اعتراف رسانه‌های صهیونیستی به مهارت بالای تیرانداز

رسانه‌های صهیونیستی در گزارشی درباره عامل تیراندازی تل‌آویو گفتند: «آنچه از تیرانداز می‌دانیم این است که وی شناخت خوبی از محل عملیات و انتخاب زمان و مکان مناسب برای اجرای عملیات و فرار و مخفی شدن داشته است. این فرد همچنین دارای مهارت بالای تیراندازی و قدرت خوبی در تردد سریع و تعویض لباس برای فرار از محل در اسرع وقت داشته است.»

نفتالی بنت: همه کسانی را که به عامل حمله تل‌آویو کمک کرده‌اند بازخواست می‌کنیم

توییت نفتالی بنت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به تیراندازی امشب در تل‌آویو در توییتی نوشت: «نیرو‌های امنیتی عامل حمله تل‌آویو را تعقیب می‌کنند و ما همه کسانی را که به او کمک کرده اند، بازخواست می‌کنیم.»

گریه و زاری صهیونیست‌ها پس از تیراندازی امشب

پس از عملیات تیراندازی امشب در تل‌آویو، ویدیویی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی پخش شد که در آن یک صهیونیست را در حال گریه نشان می‌دهد.

واکنش هنرمندان به عملیات امشب در اراضی اشغالی

کاریکاتور نفتالی بنت

«محمود نعیم عباس»، کاریکاتوریست عرب در تازه ترین اثر خود به تیراندازی در تل‌آویو واکنش نشان داد.

وزیر خارجه آمریکا: ما برای مردم اسرائیل ناراحت هستیم و قلبمان با خانواده‌‌های کشته شدگان است

آنتونی بلینکن ضمن ابراز ناراحتی از حادثه امشب تأکید کرد که واشنگتن تحولات را دنبال می‌کند، با شرکای اسرائیلی خود در تماس است و در مقابل تروریسم و خشونت کور در کنار آن‌ها می‌ماند.

در حال تکمیل ...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
از همه مسخره تر گریه و زاری اون خاخام صهیونیسته. یکی نیست بهش بگه به درگاه کدوم خدا گریه می‌کنی؟ خدای یکتا که از صهیونیستهای کافر متنفره یا خدایی خیالی در تورات تحریف شده که بعد از آفریدن جهان استراحت می‌کنه
Iran (Islamic Republic of)
یا علی
۱۴:۴۵ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
جامعه مومنین داغدار اون جوان فلسطینی است همچنین دو روحانی شهید رمضان که مهمان امام رضا بودند خدا روحشان را باشهدای کربلا محشور گرداند.ماه رمضان امسال سرآغاز فصل جدیدیست برای پیروزی حق بر باطل.انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۰۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
بسم رب الشهداء والصدیقین :
روح پاک مطهر ملکوتی شهید رزمنده جوانمرد دلاور مرد مردان شیر دل قهرمان فلسطینی امت واحده رسول الله ص جبهه مقاومت اسلامی فلسطین شهید القدس مجری این عملیات موفق شاد و قرین رحمت الهی بیشمار است و برای شادی بیشتر روح مطهر پاک ملکوتیش بفرستیم رحم الله من یقرا الفاتحه مع اخلاص و صلوات و صهیونیستهای خبیث جنایتکار اشغالگر کودک کشان مظلوم کشان شکنجه گران فاشیستهای نژادپرستان غارتگران ملعونین کافر بدانند تا پاکسازی کاملشان در فلسطین اشغالی هیچگونه امنیتی دیگر نخواهند داشت و پی در پی عملیاتهای مختلفی در دل همه اماکن صهیونیست نشین بر علیه نظامیانشان به کرار انجام خواهد شد و فتح پیروزی بزرگ ملت یکپارچه متحد بومیان فلسطینیان بر سر تا سر فلسطینشان بسیار نزدیک است و فروپاشی و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی بسیار نزدیکتر است . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
روجا
۱۰:۲۲ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
پاینده باد فلسطین و جهاد اسلامی برای آزادی فلسطین
مرگ و نیستی بر رژیم هار صهیونیستی..
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۴۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
ما هم فریمان با مجری این حمله به صهیونیسم است احسنت قهرمان اشغالگران این کمترین نشانه از نفرت ما است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
این پیامی برای اردوغان و همه حاکمان عرب بی قیرت است که مردم بی گناه و مظلوم فلسطین رو نادیده گرفتند .درود بر شرف کسی که از جان خوش گذشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
داداش اشتباه نوشتی باید بنویسی «غیرت»
آخرین اخبار