استاندار کردستان:

هدف از اقدام تروریستی در حرم رضوی ایجاد تفرقه بود

زارعی کوشا گفت: جنایتی که در حرم رضوی اتفاق افتاد نقشه دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین برادران اهل تشیع و اهل تسنن است و ما این حادثه تلخ و دلخراش را به شدت محکوم می‌کنیم.

استاندار کردستان شامگاه چهارشنبه در نشست با روحانیون شهرستان سروآباد گفت: وقتی دشمن یک نقطه‌ای را هدف‌گذاری و به آن حمله می‌کند نشان دهنده این است که آن نقطه توفیق جریان مقابل از دیدگاه آنان است.

زارعی کوشا گفت: امروز دشمنان، روحانیون را مانع اصلی در مسیر رسیدن به اهداف خود می‌دانند و ما در استان کردستان مفتخر هستیم که با وجود همه هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان، ماموستایان هنوز هم مرجع و مورد اقبال مردم هستند و این ظرفیت بسیار بزرگی است.

او می گوید: امروز شاهد هستیم ترور روحانیون هدف اصلی دشمنان است و دلیل آن نقش‌آفرینی این قشر در بیداری و بصیرت‌افزایی جامعه است.

استاندار کردستان گفت:کسی که شعار تفرقه سر می‌دهد چه از جانب اهل سنت و چه اهل تشیع، به فرموده رهبری نه شیعه و نه سنی است او دانسته و یا ندانسته آب در آسیاب دشمن می‌ریزد و مزدور دشمنان است.

زارعی کوشا گفت: این وظیفه اصلی همه ما به ویژه روحانیون است که اجازه ندهند جوانان این خطه تحت تاثیر تبلیغات و سم‌پاشی‌های دشمنان قرار گیرد.

 نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدارگفت: استاندار کردستان طی این مدت کوتاه فعالیت نشان داده که در مسیر خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سیدعبدالقادر حسینی امام جمعه سروآباد هم در این جلسه گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عنوان فرمودند معنویت و اخلاق جهت دهنده همه حرکت‌ها و فعالیت‌های فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است.

ماموستا حسینی می گوید: جامعه روحانیون همواره سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمنان بوده و در مسیر خدمتگزاری به اسلام کوتاهی نکرده‌اند و هر توطئه‌ای را در نطفه خاموش کرده‌اند.

در ادامه این نشست دیگر روحانیون حاضر نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.