تصویب بودجه ۱۴۰۱ بر پایه تولید و معیار‌های دانش‌بنیان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه و اساس بودجه ۱۴۰۱، بر پایه تولید و براساس معیار‌های دانش‌بنیان در کشور تصویب شده و در نتیجه شاهد اشتغال‌زایی بالایی خواهیم بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: ریشه و اساس بودجه ۱۴۰۱، بر پایه تولید و براساس معیار‌های دانش‌بنیان وشعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سال جدید بیان فرمود‌ند، در کشور تصویب شده است و در نتیجه شاهد اشتغال‌زایی بالایی خواهیم بود.

به‌صورت ویژه برای تمامی وزارتخانه‌ها جهت فعالیت در بخش طرح‌های دانش‌بنیان و فناوری، بودجه ویژه‌ای تعیین شده است، تا بتوانند در جهت شعار سال حرکتی را شروع و کاری انجام دهند.

حاجی‌بابایی در ادامه گفت: در موضوع مسکن، در ۱۴۰۱ مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان بین استان‌ها توزیع می‌شود و سهم هر استان ۹۶۷ میلیارد تومان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شهر همدان باید ۵۰ هزار واحد مسکونی را به زودی کلنگ‌زنی کنیم و در کل استان همدان ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را آغاز کنیم، یعنی اگر ما بتوانیم عملیات ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی را در استان انجام دهیم، برای حدود ۳۰۰ هزار نفر شغل ایجاد می‌شود و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تولیدی همچون سیمان، آهن و تجهیزات ساختمانی تقویت می‌شوند.

حاجی‌بابایی تأکید کرد: حرف اول و آخر دولت و محوری‌ترین موضوع در ۱۴۰۱ مسکن است و در کنار آن مسائل گوناگون هم قرار دارند و همه این‌ها در شعاری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.