جان کربی: آماده نشستن بر سر میز مذاکرات با کره شمالی هستیم

سخنگوی پنتاگون مدعی شد آمریکا آماده مذاکره با کره شمالی بدون پیش شرط است.

جان کربی سخنگوی پنتاگون در سخنانی مدعی شد: ما آماده نشستن بر سر میز مذاکرات بدون پیش شرط با کره شمالی هستیم؛ اما این کشور اهتمامی به این مسأله ندارد.

او همچنین تصریح کرد: ما بررسی می‌کنیم آیا نیاز است شهروندان بیشتری از اوکراین را برای استفاده از پهپاد‌ها آموزش دهیم یا خیر.

وی در ادامه ادعا‌های خود گفت: پوتین مسیری دیگر به جز مذاکرات را برگزید و آن هم تمرکز بر بخش شرقی اوکراین بود و خشونت در آنجا (بخش شرقی اوکراین) ادامه دارد. یکصد پهپاد در حال ارسال به اوکراین هستند و نیازی به ارسال سامانه‌های تسلیحاتی دیگر نیست.

سخنگوی پنتاگون گفت: هدف آمریکا قادر ساختن اوکراین به دفاع از خود و تقویت بخش شرقی ناتو برای بازدارندگی در برابر هرگونه تجاوز احتمالی روسیه است.

ساعاتی پیش نیز جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حساب توییتری خود مدعی شد روسیه به دلیل جنایاتش هزینه سنگینی پرداخت خواهد کرد.

جو بایدن رئیس جمهور امریکا با تکرار ادعا‌های پیشین خود علیه روسیه گفت: ما در کنار هم پیمانان مان و شرکای مان دور جدیدی از تحریم‌های نابودگر را اعلام می‌کنیم.

بایدن در حساب توییتری خود مدعی شد: من روشن اعلام کردم روسیه هزینه هنگفت و فوری را به خاطر جنایاتش در شهر بوچا پرداخت خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار