طلب ۱۶ میلیاردی توزیع برق بروجرد از ادارات

رئیس امور توزیع برق بروجرد گفت: این دستگاه خدمات‌رسان ۱۶ میلیارد تومان از ادارات شهرستان طلب دارد.

محمدعلی خسروی گفت: با توجه به کاهش بارندگی‌ها و کاهش ذخیره آب پشت سد‌ها امسال با کمبود برق مواجه خواهیم بود.

وی می گوید: برنامه‌های برای جلوگیری از خاموشی‌ها در ماه‌های آینده توسط وزارت و توانیر تنظیم شده که در حال ابلاغ شدن است.

رئیس امور توزیع برق بروجرد گفت: از مهمترین برنامه‌های تأثیرگذار مدیریت مصرف در صنایع است به دلیل اینکه بروجرد شهر صنعتی است در این راستا جلسه‌ای با مدیران صنایع برگزار خواهد شد.

خسروی گفت: صنایع بزرگ تعطیلات آخر هفته خود را از روز جمعه به‌روز‌های دیگر هفته موکول کنند و از مولد‌های برق در ساعات اوج مصرف استفاده کنند.

صنایعی که دارای یک یا دو شیفت کاری بوده یک شیفت را به شب موکول کنند و یکی از اقدامات مهم برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه برق، نصب کنتور‌های هوشمند برای ادارات، اصناف و کشاورزی است.

کشاورزان و ادارات با نصب کنتور‌های هوشمند الگوی مصرف را رعایت کنند.

ادارات و بانک‌ها برای تأمین برق در روز‌های گرم ژنراتور تهیه کنند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیز باید به فکر تأمین برق اضطراری باشند.

محدودیت‌ها از اول خرداد آغاز می‌شود و قطع برق در صورت کمبود اعمال خواهد شد، برای مصارف خانگی ۲۰۰ کیلوبایت ساعت خواهد بود که اگر بیشتر شود تصاعدی افزایش می‌یابد.

 این دستگاه خدمات رسان ۱۶ میلیارد تومان از ادارات و دستگاه‌های دولتی شهرستان طلب دارد که پرداخت آن باید در اولویت کاری نهاد‌های مربوطه قرار بگیرد.

اگر الگوی مصرف را رعایت کنیم از خاموشی‌های کمتری برخوردار خواهیم بود.

 



خبرنگار زهره گودرزی دبیر ابراهیم شریفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.