بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی کرمانشاه

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : کارگروهی برای عارضه‌یابی واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال با محوریت شهرک‌های صنعتی به منظور بررسی مشکلات چهار واحد تولیدی تشکیل شد.

باباخانی گفت : ۲ واحد به صورت راکد و ۲ واحد دیگر به صورت نیمه فعال بودند که مشکلات آن‌ها با حضور تعدادی از مدیران استان به تفکیک بررسی و تصمیماتی برای افزایش ظرفیت و یا احیای آن‌ها اتخاذ شد.

به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه بخشی از مشکلات این واحد‌های تولیدی سرمایه در گردش و بخشی از آن‌ها درخواست تسهیلات برای تکمیل ماشین آلات بود.

قرار است امسال ۵۰ جلسه به منظور بررسی وضعیت واحد‌های صنعتی مشکل دار استان تشکیل شود که امیدواریم کمکی به افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد داشته باشد.

مشکلات واحد‌های صنعتی سپیدبام بیستون با محصول ایزوبام، تعاونی پویا اندیشان با محصول قیرگرم، نان هیوای زاگرس با محصول نان بسته بندی شده و شرکت رشیدی با محصول فوم پلی استایرن مورد بررسی قرار گرفت.

در سال ۱۴۰۰ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه در مجموع ۱۰۹ جلسه برگزار کرد که در این جلسات ۷۱۴ مصوبه تصویب که ۴۳۵ مورد از آن‌ها اجرا شده است.

طبق بررسی بعمل آمده ستاد تسهیل کرمانشاه در سال گذشته جزء فعال‌ترین ستاد تسهیل استان‌ها بوده، اما نباید به این ارزیابی راضی باشیم و باید باتلاش بیشتر زمینه توسعه اقتصادی استان را در بخش‌های مختلف فراهم آوریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.