اعلام قیمت تخم مرغ و خرما در کرمانشاه

مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه قیمت تخم مرغ و خرما در کرمانشاه را اعلام کرد.

ایرج صفایی گفت : سازمان تعاون روستایی استان کرمانشاه میزان ۷۵۰ تن میوه شب عید شامل سیب درختی و پرتقال به منظور تأمین میوه مردم در ایام عید بی‌واسطه مباشرین خود وارد بازار کرد.

به گفته مدیر کل تعاون روستایی کرمانشاه از ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ماه سال جاری حدود ۶۵۰ تن سیب و پرتقال در بازار توزیع و مابقی آن که میزان ۱۰۰ تن پرتقال است را در ماه مبارک رمضان بین مردم توزیع خواهیم کرد.

برای ماه مبارک رمضان خرمای مضافتی بم به قیمت هر کیلو ۴۵ هزار تومان برای مصرف کننده در حال توزیع است و میزان ۱۰ تن تخم مرغ در نظر گرفته شده که هر شانه ۴۳ هزار تومان برای مصرف کننده در نظر گرفته شده است.

قیمت تخم مرغ در بازار قبل از شروع ماه مبارک رمضان با افزایش قیمت به طور سراسری در کشور رو به افزایش بود، اما در حال حاضر قیمت‌ها کنترل شده و افزایش قیمت چشمگیری مشاهده نمی‌شود.

تأمین تخم مرغ استان علاوه بر استفاده از تولیدات داخلی مقداری تخم مرغ دیگر نیز از خارج از استان وارد بازار شده تا با کمبود مواجه نباشیم.

برای تأمین میزان تخم مرغ لازم بر اساس نیاز بازار مشکلی در تهیه و تزریق آن برای مصرف در استان وجود ندارد.

برنج هندی، برنج پاکستانی، برنج شیرودی ایرانی، برنج تایلندی، روغن جامد و مایه، شکر تنظیم بازاری و تخم مرغ اقلامی هستند که در حال حاضر در سامانه بازرگام با نرخ‌های مصوب موجود است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.