اسکان اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی یزد در ایام نوروز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از اسکان بیش از ۵۰۰۰ نفر از اعضای خانواده این دانشگاه در ایام نوروز خبر داد.

محمدرضا رحیمی زارچی گفت: واحد‌های استان یزد در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از ۵۰۰۰ میهمان در قالب ۹۴۹ خانوار از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی از نقاط مختلف کشور بود.

او گفت: استان یزد به دلیل قرار گرفتن بر کریدور شمال جنوب و شرق به غرب و بالعکس، سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر است، اما در سال‌های اخیر تلاش مسئولان استانی بر این مشی استوار بوده است که یزد به عنوان یک شهر جهانی و توریستی در سازمان یونسکو، به مقصدی برای گردشگران تبدیل شود.

به گفته رحیمی زارچی این استان به لحاظ گستردگی، تنوع جغرافیایی، تاریخی و فرهنگی از تعدد و تنوع ویژه‌ای برخوردار است به‌گونه‌ای که علاوه بر میراث ماندگار فرهنگی و آثار و بنا‌های تاریخی چند هزار ساله، بارگاه ملکوتی امامزادگان و مقبره مفاخر و مشاهیر ادبی و عرفانی، منابع طبیعی و مناطق بکر و دست‌نخورده‌ای نظیر کویر، مناطق خشک و بیابانی و مناطق ییلاقی و قشلاقی را در خود جای داده است.

او گفت: بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه، ستاد‌های اسکان نوروزی در واحد‌های استان تشکیل و تصمیمات لازم برای رفع کمبود‌ها و نقایص احتمالی اتخاذ و علاوه بر فراهم‌سازی امکانات رفاهی مناسب تمهیدات لازم اندیشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.