معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران:

وزش باد ۸۰ کیلومتری دهلران را در می‌نوردد

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و غبار با سرعت حدود ۸۰ کیلومتر از فردا این شهرستان را درگیر خواهد کرد.

به گفته آقای صادقی ، طبق پیش بینی‌های هواشناسی از فردا تا اواخر روز شنبه هفته آینده این روند ادامه دارد.

او می گوید: این پدیده همه شهرستان را شامل می‌شود و سرعت باد به ۵۰ تا ۸۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

فرماندار ویژه دهلران با اشاره به صدور سطح اخطار نارنجی گفت: با توجه به بروز این شرایط جوی کسانیکه دارای بیماری زمینه‌ای هستند، از تردد‌های غیرضرور خودداری کنند.

صادقی بر ضرورت آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان و بخشداران در این خصوص تاکید کرد و  گفت: اطلاع رسانی لازم نیز در این زمینه به مردم انجام شود.

او می گوید: دستگاه‌های خدمات رسان با توجه به شرایط پیش رو باید در آمادگی کامل بوده و از هم اکنون تدابیر لازم برای هرگونه شرایط بحرانی احتمالی را در دستور کار داشته باشند.

رئیس ستاد بحران دهلران به کاهش دید افقی و احتمال خسارت به بخش کشاورزی نیز پرداخت و گفت: خسارت به درختان و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر شهرداران و منابع طبیعی بوده و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

فرماندار ویژه دهلران به خسارات احتمالی به تیره‌های برق و ترانس‌ها اشاره کرد و گفت: سپاه و ظرفیت گردان‌های بسیج، شهرداری‌ها و امکانات شرکت‌های منطقه و هلال احمر نیز باید مورد استفاده قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.