دو نظامی صهیونیست در «نقب» اشغالی مجروح شدند + فیلم

در پی عملیات زیرگیری با خودرو دو نظامی صهیونیست در شهر «نقب» واقع در سرزمین‌های اشغالی مصدوم شدند.

در نتیجه یک عملیات زیرگیری با خودرو در شهر «نقب»، اعضای پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

به گزارش شبکه المنار، نیرو‌های اشغالگر بر اثر این سانحه وضعیت آماده باش اعلام کردند. از وضعیت مجروحان هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، دو نظامی صهیونیست که در نتیجه زیرگیری با خودرو روی زمین افتاده‌اند، دیده می‌شوند.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر‌های مختلف فلسطین که در روز‌های اخیر تشدید شده، همچنان ادامه دارد. پیش تر، «اسماعیل رضوان»، یکی از فرماندهان حماس با اشاره به تنش‌های اخیر و یورش‌های شهرک‌نشینان به صهیونیست‌ها هشدار داد که صبر فلسطینیان همیشگی نخواهد بود.

در پی بالا گرفتن تنش‌ها، چهارشنبه هفته گذشته بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «اکنون زمان حمل سلاح است». این روزها، رژیم صهیونیستی هزاران نیروی کمکی را در کرانه باختری اشغالی، داخل سرزمین‌های اشغالی و در امتداد نوار محاصره شده غزه مستقر کرده است.
از سوی دیگر، شهرک نشینان صهیونیست در سراسر کرانه باختری اشغالی تجمعاتی را در جاده‌های اصلی برگزار کرده و به خودرو‌های فلسطینی در نزدیکی «سلفیت» و «نابلس» حمله کردند.

گروه‌های مسلح یهودی نیز در منطقه جنوب «نقب» و شهر «اللید» به فلسطینی‌ها حمله کرده و باعث مصدومیت تعدادی از آنان شده اند. همچنین در اللید، ویدئو‌هایی از باند‌های صهیونیست در حال شکستن خودرو‌های فلسطینی منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار