برخورد پلیس همدان با تظاهر به روزه‌خواری

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: عوامل انتظامی با افرادی که با تظاهر به روزه خواری، در انظار عمومی به خوردن و آشامیدن اقدام کنند، برخورد می کند.

سرهنگ رضا زارعی گفت: پلیس با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یکسری ماموریت ها را اجرایی کرده که نمونه آن ساماندهی واحدهای صنفی برای چگونگی فعالیت در ماه رمضان و برخورد با روزه خواران است.

او گفت: بنابراین مکان هایی در حومه شهر برای مسافران و کسانی که عذر شرعی دارند پیش بینی شده تا در این محل ها اقدام به خوردن و آشامیدن کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هر چند در احکام الهی افرادی که عذر شرعی دارند نظیر بیماران و مسافران از گرفتن روزه معاف هستند اما در صورت تظاهر به روزه خواری و خوردن و آشامیدن در ملأ عام، با این افراد برخورد قانونی صورت می گیرد.

سرهنگ زارعی گفت: پلیس در صورت مشاهده افرادی که در خودرو اقدام به روزه خواری می کنند ضمن توقیف وسیله نقلیه آنها ، راننده و سرنشینان را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی می کند.

او گفت: همه افراد شامل مسافران، بیماران، رانندگان و فعالان در صنوف مختلف مکلف به رعایت شان و حرمت ماه مبارک رمضان هستند در غیر اینصورت به واسطه جرم مشهود تظاهر به روزه خواری به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از هم استانی ها درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا نزدیک ترین مرکز انتظامی اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت بگیرد.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.