دستور دادستان کل کشور به دادستان مشهد؛

با عوامل حمله به سه روحانی در مشهد قاطعانه برخورد شود

دادستان کل کشور به دادستان مشهد دستور داد ضمن برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل این حمله وحشیانه، شناسایی دست های پشت پرده آن در دستور کار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی قرار گیرد.

در سومین روز از ماه مبارک رمضان ۳ روحانی جهادگر حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) با ضربات چاقوی فردی با تفکرات تکفیری مورد حمله قرار گرفتند که متاسفانه منجر به شهادت و جراحت آنان شد.

در پی این حمله ناجوانمردانه و رذیلانه حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه ای به دادستان مشهد و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستور داد ضمن برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه، ریشه یابی و کشف دست های پشت پرده این اقدام را در دستور کار فوری قرار داده و نتایج حاصله را گزارش كنند.

متن این نامه بدین شرح است:
بسمه تعالی
خبر جنایت و حمله وحشیانه فردی با تفکرات تکفیری به سه روحانی جهادگر عزیز که از شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام بوده اند موجب تاثر و تاسف گردید. 

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا و امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که در ماه مبارک رمضان دشمنان اسلام و دست نشانده های خبیث و جنایتکار عناصر تکفیری و وابسته به اجانب موجب هتک حرمت آستان ملکوتیش گردیده و به جان زائران حریم امن آن امام تعرض کرده و موجب شهادت و جراحت آنان گردیدند موکدا از دادستان محترم مشهد مقدس و همچنین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی درخواست تعقیب و ریشه یابی دست های پشت پرده و پنهان این اقدام را داشته و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه را با فوریت در دستور کار قرار داده تا مطابق قوانین با آنان برخورد قاطعانه گردد.

دشمنان اسلام عزیز و اهل بیت علیهم السلام بدانند که هیچ‌گاه با این اقدامات پست و کثیف نخواهند توانست غباری بر پیکره جهان اسلام و مسلمین وارد کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت همچون گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان پاک و مطهر اهل بیت علیهم السلام مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود.
نتیجه تحقیقات و بررسی ها و نتایج حاصله به دفتر اینجانب گزارش گردد.‌ 

محمدجعفر منتظری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اخر عاقبت کمک به عراق را دیدیم که تصاویر بزرگان مان را به آتش کشیدند، اخر عاقبت کمک به فلسطین را در قضیه اینکه خون های فرستاده شده از ایران را خون مجوسان خطاب کردند دیدیم عاقبت کمک به افغان ها را هم دیدیم آیا وقت آن نشده بجای کمک به عرب ها و افغانها به فکر مردم خودمان باشیم و این افغانی ها را از کشورمان بیرون کنیم تا بدتر از این نکردند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ البته منظورم عربهای اطراف هستند وگرنه عرب های ایرانی همه ناز و خوب و بهترینند عربهای اهوازی نمونه بارز انسانیت هستند مبادا حرفم را توهین خطاب شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
انگار اجرای امنیت در مکان های عمومی ضعفش زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
دادستان محترم دستور اخراج افغانی ها را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
لطفا با استفاده از دوربین های موجود در حرم ، فیلم‌ لحظات قبل از حادثه را پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
خدا رحمتشان کنه چه سعادتی بالاتر از این .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
این واقعا مظلومانه شهید شدند خدا رحمتشان کنه .بعضی از روحانیون واقعا تاوان بئنامی و نادرستی های دیگر روحانیون رو دارند پس میدند .خواهشا خواهشا کمی درست رفتار کنید بزارید این اعتماد به علا و روحانیت پا برجا بمونه .عدالت علی کجاست ؟ این همه فساد در حکومت اسلامی برا چی باید باشه که این طور دین و ایمان یه فرد عامی رو به تاراج ببره .یکمی به خودتون بیاید بابا .ببنید کجای کارتون اشتباه کردید چرا باید سه تا طلبه ساده تاوان بی مسئولیتی دیگران رو بدهند هرچند که این قاتل هم تکفیری باشه ولی بپذیرید روحانیت دیگه اون وجه ی اولیه رو نداره .فقر و بیکاری داره بیداد میکنه فقر هم دین و ایمان رو می بره
خدا به همه ی ما رحم کنه اون دنیا شرمنده شهدا نشویم عاقلت همه ی ما خیر بشه و خدا رحمت کنه این طلبه های عزیز رو
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
درود بر جناب منتظری
مرگ بر عناصرتکفیری
-
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
كاش اينقدر كه برا جريان ورزشگاه مشهد و چند تا زن بي حجاب وقت ميذاشتيد برا اين طلبه هاي با ايمان و مظلوم هم ميذاشتيد واقعا اين كشور داره به كجا ميره؟ !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
حیف شد ای کاش مدیران اختلاسگر را می کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
با سلام و احترام واقعا بنظرم جای تعجب میباشد حتی در حرم مطهر مردم امنیت نداشته باشند آن هم افرادی کمترین امکانات مادی را دارند ولی نقش اساسی دراهداف شناحت الهی را دارند و بنظرم مجازات بازدارنده نمی باشد امنیت اموال مردم در جای خودش سارقین به راحتی اموال مردم را غارت می نماید نهادی و دستگاهی مسوول شناسایی آنها وجود ندارد یا اقدام نمی کنند قاضی حتما دو تا شاهد می خواهد ساعت 2بامداد کجا دو شاهد وجود دارد و... بنظرم حقوق شهروندی فقط برای مجرم وجود دارد و اموال شاکی به غارت رفته اشکال ندارد و.... به انتظار اجرای عدالت و مبارزه فوری با این اعمال ضد دین این آقایان چه گناهی داشتند حتی در حرم مطهر امنیت نداشته باشند آقایان مسوول بدانند در کشور نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشد خدا لعنت کنند اشخاصی عمدا این سهل انکاری و... در کشور داخل نهاد انتظامی و امنیتی به وجود آورند و امنیت اموال و جان و ناموس مردم خط قرمز میباشد و... خدایا همه مارا عاقبت بخیر قرار بده
آخرین اخبار