رژیم صهیونیستی روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی مدعی شد که روسیه در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می گوید که بحران اوکراین وضعیت بازارهای انرژی در اروپا و خاورمیانه را تغییر خواهد داد؛ همچنانکه وی روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی متهم کرد.

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، لاپید عصر امروز (سه شنبه) با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: بحران اوکراین وضعیت بازار انرژی در اروپا و خاورمیانه را تغییر خواهد داد.

این اظهارات وزیر خارجه رژیم صهیونیستی پس از دیدار او با وزرای خارجه یونان و قبرس در آتن مطرح شد. سه طرف در این دیدار بر تقویت همکاری های اقتصادی به ویژه در زمینه انرژی و امنیت منطقه ای تأکید کرده اند.

یائیر لاپید همچنین در ارتباط با نگرانی های قبرس و یونان از نزدیکی ترکیه و رژیم صهیونیستی که اخیرا بیشتر شده، تأکید کرد که روابط دو جانبه با ترکیه با هماهنگی کامل با این دو کشور مدیریت خواهد شد. او مدعی شد: از سرگیری روابط ترکیه و اسرائیل به مفهوم ایجاد فرصت های بزرگ برای تقویت ثبات منطقه ای است؛ اما با هماهنگی یونان و قبرس خواهد بود.

 وزیر خارجه رژیم صهیونیستی همچنین روسیه را به ارتکاب جنایت جنگی در اوکراین متهم و اقدامات روسیه را به شدت محکوم کرد. ادعای یائیر لاپید در متهم کردن روسیه به ارتکاب جنایت جنگی در حالی مطرح شده است که رژیم صهیونیستی خود به دلیل کودک کشی و حملات علیه غیر نظامیان و فلسطینی ها با چنین اتهاماتی روبروست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
سرزمین فلسطینیها رو اشغال کردند. میلیونها نفر رو قتل عام و آواره کردند. در وحشیگری چیزی کم نزاشتند تا جاییکه شکم زن باردار فلسطینی رو دریدند بعد اینقدر رو دارند بر اساس صحنه سازی هم قبیله‌ای صهیونیستشون زلنسکی دلقک ادعا می‌کنند روسیه مرتکب جنایت جنگی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
پررو ترین فرد در دنیا...!!
Iran (Islamic Republic of)
نا اشنا
۰۸:۱۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
جالب است اشغالگران سرزمین فلسطین که ید طولایی در کودک کشی و انجام جنایات متعدد جنگی علیه مردم مسلمان و حتی غیر مسلمانان خاورمیانه را در کارنامه منحوس خود دارد کشورهای دیگر را به این جرم که در ان کارنامه سیاهی دارد را متهم میکند .
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۲:۵۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
جنایتکار جنگی اصلی که ده ها ساله درحال کثیفترین جنایات قرن هست خوده اسرائیل هست منتها چون متحداروپا وآمریکاهست این کشورها محکومش نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عجب انسان های پستی هستند این حاکمان رژیم صهیونیستی. در حالی که بیچاره ارباب پوتین رفیق شفیق تو خونه نشسته و در حال روزه داری و مناجات هست و سربازانش همگی داخل کشور روسیه و تو پادگان ها و سربازخانه ها و... هستند، و اصلا خبر ندارند که کدوم رهبر خونخوار و سربازان وحشی اش به اوکراین حمله کردند و دارند مرتکب وحشیگری ها و جنایات می شوند، اما حاکمان رژیم صهیونیستی مدعی اند که روسیه در اوکراین مرتکب جنایت جنگی شده است. آخ که چقدر دلم می سوزه برای روسیه مظلوم و قهرمان پوتین.
یک نفر باز صدا زد سهراب
پوتینام کو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
اقای با اسم مستعار محمد، لطفا خودت رو به یه روانپزشک نشون بده، کل سیمهای اعصابت قاطی داره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
همینکه برای طرفداری از صهیونیستهای بچه کش طعنه میزنی نشون میده چه جانوری هستی
آخرین اخبار