برپایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت در تمام مناطق شهر مشهد

رئیس نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی گفت: پانزدهمین دوره نمایشگاه قرآن و عترت برای نخستین‌بار در تمامی مناطق شهر مشهد در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

محمد حسین‌زاده روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت برپایی پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان و از ۲۱ تا ۳۰ فروردین ماه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، ۱۳ منطقه شهری و همچنین مرکز نمایشگاهی آستان قدس رضوی دایر خواهد بود.

 او گفت: بر همین اساس برای برپایی نمایشگاه قرآن و عترت از تمام ظرفیت‌های مردمی استفاده شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سایر نهادهای دیگر بسترساز برپایی این نمایشگاه هستند.

او گفت: در این نمایشگاه ضمن برپایی مراسم ترتیل‌خوانی، جُنگ قرآنی، سخنرانی و همچنین غرفه مشاوره و هنرهای قرآنی، سعی شده است تا به جای آنکه مردم به نمایشگاه قرآن و عترت مراجعه کنند، این بار ما بتوانیم این نمایشگاه بزرگ را به دیدن مردم ببریم.

حسین‌زاده گفت: به خاطر کرونا وقفه‌ای در برپایی این نمایشگاه در ۲ سال گذشته شکل گرفت ولی امسال با توجه به واکسیناسیون گسترده شرایط برگزاری این رویداد فراهم شد و از سوی دیگر با توجه به اینکه اگر قرار باشد پیک کرونایی دیگری شکل بگیرد، خطر ابتلا به کرونا در مراکز پر ازدحام بسیار بیشتر خواهد بود که تقسیم شدن نمایشگاه و برپایی آن در مناطق مختلف، باعث جلوگیری از شکل‌گیری ازدحام نیز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.