نظری: دروازه بانی ایرانی را به روس ها القا کردم

مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال گفت: تلاش کردم سبک دروازه بانی ایرانی را به روس ها القا کنم.

مصطفی نظری مربی دروازه بانان تیم ملی فوتسال گفت: من به شدت دنبال این هستم که تغییر اساسی در نسل دروازه بانان تیم ملی به وجود بیاوریم، زیرا  خودم با ایرانی بودن موفق شدم به عنوان بهترین دروازه بان دنیا انتخاب شوم، نه با تلفیقی از سبک اسپانیایی - روسی.

بعد از اینکه وحید شمسایی به عنوان سزمربی جدید تیم ملی فوتسال انتخاب شد، او در اولین اقدام خود مصطفی نظری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال را به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب کرد. نظری در سال ۲۰۱۰ از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان بهترین دروازه بان جهان انتخاب شد.

نظری گفت: در روسیه نیز بازی می‌کردم سعیم را به کاربستم سبک دروزاه بانی ایرانی را به آن‌ها القا کنم. اکنون شرایط را برای احیای نسل طلایی دروازه بانان مهیا می بینتم و می خواهم با کمک گرفتن از تاکتیک‌های روز دنیا مانند پاورپلیر یا بازی با دست، این کار را انجام دهم. 

نظری همچنین در سال‌های ۲۰۰۷، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ موفق شد به همراه تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند. این رقابت ها از ۲۱ فروردین در بیشکک قرقیزستان شروع می‌شود. ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه اول با تیم‌های ملی قرقیزستان، ترکمنستان و مالدیو همگروه است. در گروه دوم این رقابت‌ها هم تیم‌های ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان و نپال حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار