مسابقات فوتسال جام رمضان در اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات فوتسال جام رمضان به صورت منظم و با نام و یاد ۳ هزارو ۴۰۰ شهیدوالامقام استان برگزار می‌شود.

سجاد انوشیروانی گفت: این مسابقات از اهمیت زیادی در شهرستان‌های استان اردبیل برخوردار است و با استقبال زیاد علاقه‌مندان روبه رو می‌شود و این مسابقات با نام و یاد ۳هزارو ۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان استان به برگزاری منظم و باشکوه مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان‌های استان تاکید کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان سالن‌های ورزشی را در اختیار برگزاری این مسابقات قرار داده است و افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات نیز به شکل ویژه برگزار می‌شود.

انوشیروانی گفت: این مسابقات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان و هیات فوتبال و اداره کل ورزش وجوانان شهرستان ها، نیروی انتظامی و دستگاه‌های مربوط برگزار می‌شود و برگزاری این مسابقات شور و حالی خاصی در مناطق مختلف استان به وجود می‌آورد.

او از برگزاری مسابقات پرچم خبر داد و گفت: باید در این زمینه از ظرفیت فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاری‌ها و شورا‌ها و هیات‌ها استفاده شود تا این مسابقات با استقبال زیادی روبه رو می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ثبت نام برای برگزاری مسابقات تا ۲۵ فرودین ادامه خواهد داشت که انتظار می‌رود در این زمینه هیات‌ها و ادارات ورزش با استفاده از تمام ظرفیت‌ها اهتمام جدی در این حوزه داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل نیز برگزاری منظم مسابقات فوتسال جام رمضان اولویت اساسی است و هیات فوتبال استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و هیات فوتبال شهرستان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

صمد نوتاش از برنامه ریزی برای حضور داوران و ناظران در این مسابقات خبر داد و گفت:جلسات متعددی برای برگزاری این مسابقات انجام شده است.

او می‌گوید: صداوسیما، رسانه ها، خبرگزاری ها، فضای مجازی، خبرنگاران در پوشش خبری و اطلاع رسانی این مسابقات نقش اساسی دارند که این همت و تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران در پوشش و اطلاع رسانی مسابقات فوتبال و فوتسال استان قابل قدردانی است.

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: این مسابقات در رده‌های مختلف سنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار