استقرار تیم‌های واکسیناسیون سیار در تفرجگاه‌های تبریز

معاون بهداشت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تیم‌های واکسیناسیون سیار کرونایی در تفرجگاه‌های تبریز جهت خدمات رسانی به آحاد مردم و به خصوص دانش آموزان و دانشجویان مستقر شدند.

آقای حقایی گفت:با توجه به حضوری بودن مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشایی این مراکز در سطح استان آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز و در راستای اطمینان از سلامت خانوارها، تقاضا می‌کنیم والدین نسبت به تزریق واکسن برای کودکان ۵ تا ۱۱ ساله و نیز تکمیل نوبت سوم واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 بدین منظور ضمن آماده بودن کلیه مراکز تجمیعی، تیم‌های واکسیناسیون سیار دانشگاه علوم پزشکی نیز در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها شهر تبریز حضور خواهند داشت تا نسبت به تزریق واکسن کرونا برای همشهریان اقدام کنند.

 بر اساس آخرین اطلاعات موجود، در حال حاضر از مجموع ۲۱ شهرستان آذربایجان شرقی تعداد چهار شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۲ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

هم اکنون تعداد ۲۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که ۸۲ نفر از آن‌ها تحت مراقبت‌های ویژه و ۲۱ نفر از این تعداد نیز تحت دستگاه ونتیلاتور قرار دارند و متاسفانه یک نفر از بیماران کرونایی طی شبانه روز گذشته فوت کرده است.

 تاکنون از جمعیت چهار میلیونی آذربایجان شرقی ۸۹/۸۲ درصد دوز اول، ۸۲/۶۰ درصد دوز دوم و ۵۲/۳۶ درصد نیز دوز سوم واکسن‌های خود را دریافت کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.