نظارت بر تجویز دارو‌های کرونایی تشدید می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت توجه به بهره وری و اثربخشی در نظام سلامت تاکید کردوگفت: بر همین مبنا نظارت بر تجویز دارو‌های کرونایی در آذربایجان شرقی تشدید می‌شود.

آقای بهمن نقی پور روز دوشنبه در نخستین جلسه ستاد فرماندهی مدیریت مقابله با کرونا، تجویز دارو‌های خارج از ضوابط بهداشتی و درمانی برای بیماران کرونایی گفت: روند نظارت بر تجویز دارویی را بر اساس ضوابط وزارتی باید به صورت مستمر پیگیری کنیم.

رعایت شیوه نامه هاو تجویز دارو‌ها طبق استاندارد‌ها و از طرف نهاد‌های نظارتی و با همکاری معاونت درمان، غذا و دارو و همچنین سازمان نظام پزشکی به طور قطع تأثیر مهم و بسزایی در روند تجویز منطقی دارو خواهد داشت.

 ما قدردان تلاش همه فعالان نظام سلامت در مقابله با کرونا در طول سال گذشته هستیم و امیدواریم همکاران خدوم در این عرصه سالی پر از سلامتی و موفقیت را پیش رو داشته باشند.

انتظار می‌رود با هماهنگی‌های صورت گرفته و پیگیری جدی مدیران مراکز، درصد تزریق واکسن کرونا با همکاری مسئولین واحد‌ها افزایش یافته و شاهد سرعت بخشی به تزریق دوز سوم واکسن کرونا در سطح استان باشیم.

امسال شاهد کمترین میزان عارضه و آمار مرگ و میر و بستری‌ها در خصوص بیماری کرونا باشیم.

در این راستا باید تلاش کنیم تا بتوانیم فرایند‌ها را با بهره وری بیشتر و با ارتقای کیفیت، پیگیری کرده و شاهد افزایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خدمات رسانی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.