اجرای طرح ضیافت ۱۴۰۱ در کرمانشاه/کشف انبار بزرگ احتکار قند در کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) انبار بزرگ احتکار قند به میزان ۲۷۰ تن پیش از آغازماه مبارک رمضان، در کرمانشاه کشف شد.

شاهی گفت : ارزش تقریبی محموله احتکار شده قند ۵۴ میلیارد ریال است.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه این انبار با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و با همکاری بازرسان حوزه بسیج اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی کشف و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

طی تحقیقات صورت گرفته در خصوص اقلام احتکاری، این اجناس در سامانه جامع انبار‌ها ثبت نشده بود که این موضوع نشان دهنده ماهیت احتکاری اقلام مکشوفه می‌باشد.

پرونده این احتکار جهت طی مراحل قانونی و برخورد لازم به سازمان تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شده است .

کالا‌های موجود در این انبار بدلیل نبود ثبت کالا در سامانه جامع انبار‌ها تخلف احتکار محسوب می‌گردد .

طرح ضیافت ۱۴۰۱ اجرا می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت : طرح ضیافت ۱۴۰۱ در کرمانشاه اجرا می‌شود.

قهرمان شاهی گفت: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های نظارتی طرح ضیافت را در استان کرمانشاه اجرا می‌کند.

اداره‌کل تعزیرات حکومتی کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های نظارتی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت، مرکز بهداشت، دامپزشکی و نیروی انتظامی با هدف کنترل و نظارت بر بازار اجرایی می‌شود.

اداره‌کل تعزیرات حکومتی با فراهم کردن بستر‌های مناسب بازرسی‌ها و نظارت بر عرضه کالا‌های اساسی که تقاضای مصرف‌کنندگان بوده است نظارت‌ها انجام می‌شود.

کالا‌های اساسی مانند برنج، روغن، گوشت، خرما، زولبیا و بامیه با عنوان طرح ضیافت ۱۴۰۱ با هدف کنترل و نظارت بر بازار ویژه اصناف از تاریخ ۱۴ فروردین‌ماه امسال به مدت یک ماه در گشت‌های روزانه اجرایی شده و تمام گروه‌های هدف این طرح با همکاری دستگاه‌های نظارتی رصد می‌شوند.

درخواست می‌شود شهروندان کرمانشاهی در صورت مشاهده تخلف اقتصادی با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و سامانه ۳۰۰۰۰۰۱۱۵ پیام‌گیر این اداره‌کل، همکاران را در کنترل و نظارت بر بازار یاری کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.