خدمت‌رسانی هلال احمر به ۲۴۰ هزار گردشگر نوروزی

معاون هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۲۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات طرح ملی بشر دوستانه جمیعت هلال احمر استان بهره‌مند شدند.

دهقانی گفت: طرح ملی بشر دوستانه با هدف ارائه خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اجرا شد و در قالب این طرح ۲۴۰ هزار نفر مسافر نوروزی از خدمات آن بهره مند شدند.

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر آذربایجان غربی می گوید: در سطح استان ۱۴ پست و ایستگاه مسافر نوروزی توسط جمیعت هلال احمر استان در شهرستان‌ها مستقر شده بود و بیش از ۱۰ نوع خدمات به مسافران نوروزی ارائه می‌شد.

به گفته وی در این ایستگاه‌ها خدماتی شامل ایستگاه سلامت، راهنمایی مسافران نوروزی، خیمه نماز، فضای دوستدار کودک و اسکان مسافرین برای مسافران صورت می‌گرفت.

دهقانی گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ شروع و تا ۱۳ فروردین سال اجرا شد که در این طرح نوروزی ۵۰۰ نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان مشارکت داشتند که به بیش از ۲۴۰ هزار نفر مسافر در این ایستگاه‌ها خدمات مختلفی ارائه شد.

معاون امور جوانان جمیعت هلال احمر آذربایجان غربی می گوید: آموزش کمک‌های اولیه به مسافران نوروزی، ارائه خدمات امدادی و کمک‌های اولیه و آموزش و سنجش فشار خون  از جمله خدمات این طرح در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت جمیعت هلال احمر استان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.