اتحاد و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می شود

استاندار گلستان گفت: اتحاد، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت استان می شود و می توان با همراهی مدیران غیرت مند زمینه توسعه را فراهم کنیم.

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نخستین جلسه شورای اداری استان گفت:اتحاد، انسجام، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می‌شود و می‌توانیم با همراهی همه دلسوزان و مدیران غیرت‌مند زمینه رشد استان را فراهم کنیم.

او گفت: همراهی همه عزیزان خصوصا نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم و مدیران دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف توسعه استان قابل تقدیر است.

زنگانه گفت:خوشبختانه علی رغم افزایش ۵۰ درصدی ورود مسافران در استان میزان تصادفات کنترل شد.

او گفت:با همت ستاد تنظیم بازار قیمت کالا‌های اساسی مدیریت شد و خوشبختانه مردم با مشکلی مواجه نشدند.

زنگانه گفت:همه باید تلاش کنیم فرمان مقام عظمای ولایت مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین را محقق کنیم.

استاندار گلستان گفت:سفر‌هایی از جمله سفر بسیار مهم ریاست جمهوری به استان صورت گرفت تا درآمد سرانه خانوار گلستانی را توسعه دهد.

او گفت: همچنین زمینه کاهش دهک‌های کمتر برخوردار را در ۷۰ درصد جمعیت روستایی و ۴۰ درصد جمعیت شهری را فراهم آورد، زیرساخت‌هایی که باید با منابع ارزان قیمت در گذشته ایجاد می‌شد، در حال حاضر منابع هنگفتی را از ما  می گیرد تا نتوانیم در حوزه اشتغال و تولید استفاده کنیم، اما در هر حال باید پای در میدان کنار بگذاریم و استان را در شرایط تحول و پیشرفت قرار دهیم.

استاندار گلستان گفت:باید به عنوان چشم انداز همه تا افق ۱۴۰۴ در آمد خانواده گلستانی را به میانگین کشور برسانیم.

او گفت:برای این کار باید درآمد ناخالص استان را از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان برسانیم و برای اینکار باید بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

به گفته او راه اندازی صندوق پیشرفت و توسعه در استان زمینه رشد و رفع برخی مشکلات را فراهم می‌کند و همچنین نباید هیچ انتصابی بدون هماهنگی و فرماندار در شهرستان انجام شود.

او گفت:همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه‌های ۳۰ گانه بخشی همکاری کنند و به عنوان نمونه سند دامپروری استخراج شده است.

استاندار گلستان گفت:سفر رییس جمهور مصوبات ارزشمندی با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن در حوزه عمرانی، ۱۳ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات تقویت تولید و ۴۵۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.