اسکان ۴ هزار نفر از فرهنگیان در شهرستان جهرم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: ۴ هزار ۴۶۲ نفر در تعطیلات نوروز میهمان جهرم شدند، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در دو روز آخر به صورت رایگان در این شهرستان اجرا شد.

مهدی نیکفر ضمن اعلام پایان پذیرش و اتمام فعالیت ستاد میهمانان نوروزی شهرستان جهرم گفت: ۴ هزار ۴۶۲ نفر در ۹۳۶ خانوار در ۹۰۵ کلاس درس در تعطیلات نوروز میهمان جهرم شدند، طرح اسکان نوروزی فرهنگیان در دو روز آخر به صورت رایگان در این شهرستان اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: بیشترین میهمان از استان اصفهان بودند.

او گفت: پذیرش اسکان امسال نسبت به سال ۹۸، رشد ۷ درصدی برخوردار بوده است و ۶۳ درصد از خدمات ارائه شده به همکاران فرهنگی و ۳۷ درصد از خدمات به سایر کارمندان دولت و سایر میهمانان ارائه شد.

نیکفر گفت: ۱۲نفر از پرسنل آموزش و پرورش جهرم در ستاد اسکان، پذیرش مسافران را به عهده داشتند و همچنین ۳۰ نفر از سرایداران میزبان این عزیزان بودند.

به گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم، همچنین ۳۰ نفر از مدیران خدوم ما را در اجرای این طرح یاری کرده‌اند که زحمات شبانه روزی و ایثار آن‌ها قابل تقدیر است.

نیکفر گفت: آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی با شعار «کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان» بر تسهیل و تسریع ارائه خدمات، به منظور رضایت خاطر میهمانان نوروزی تاکید داشت، برای فرهنگیان از ۳۰ مدرسه پایگاه پذیرش در قالب ۲۱۰ کلاس درس در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان جهرم استفاده شده است.

اسکان فرهنگیان در شهرستان جهرم که از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ادامه یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار