جهانبخش: دوست داشتم با انگلیس همگروه شویم

ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: انگلیس تیم خوبی دارد و دوست داشتم با آن ها همگروه شویم.

قرعه کشی جام جهانی قطر شب گذشته برگزار و همگروهی های ایران مشخص شدند. علیرضا جهانبخش ملی پوش تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم فاینورد نیز بازی می کند در باره با رسانه های مختلف گفت و گو کرد. 

کیفیت تیم انگلیس چگونه است؟ 

تیم ضعیف در جام جهانی وجود ندارد. البته بین گروه‌هایی که وجود داشت، می‌شد تفاوت را نسبت به سید ۱ و ۲ دید. گروه‌مان گروه سختی است. انگلیس در مسابقات یورو فوق‌العاده خوب کار کرد و یک تیم بسیار منسجم با مربی ای که مدت‌هاست با تیم و بازیکنان کار می‌کند، همراه است. همین الان انگلیس می‌تواند سه تا تیم خیلی خوب در جام جهانی داشته باشد.

نظرتان درباره تیم های اسکاتلند و ولز چیست؟ 

 فکر می‌کنم تیم آمریکا هم یکی از بهترین نسل‌های خودش را دارد. نزدیک به ۸۰درصد بازیکنانشان در اروپا بازی می‌کنند.  از اوکراین شناخت ندارم، اما اسکاتلند و ولز هم نسل فوق‌العاده خوبی دارند و خیلی خوب کار کردند که توانسته‌اند به پلی‌آف برسند. رسیدن به جام جهانی آرزوی بزرگی برای آنان است.

 من خودم دوست داشتم با انگلیس همگروه شویم. این گروه، گروه خوبی برای ما است و ما این شانس را داریم که شگفتی ساز شویم. به شوخی می‌گویم حالا اول گروه را به انگلیس می‌دهیم، اما برای رفتن به مرحله بعد بین سه تیم دیگر می‌تواند تلاش بسیاری وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید 


پاسخ علیرضاجهانبخش به سوال مجری اسکای‌اسپرت 

 بازی سختی خواهد شد. ما ترجیح می‌دادیم بازی اول جام جهانی را با تیم دیگری شروع می‌کردیم، ولی قرعه‌کشی اینگونه پیش رفته.
 این نسل انگلیس، نسل فوق العاده خوبی هستند. مهمترین چیز برای ما این است که باعث افتخار مردمان شویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار