شهادت ۳ فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی ۳ فلسطینی را در جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رساندند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نیرو‌های رژیم اشغالگر ۳ فلسطینی را در تقاطع «عربا» در جنین در شمال کرانه باختری به قتل رساندند.

به گزارش الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیست، نیرو‌های مشترک «شین بت» و ارتش این ۳ فلسطینی را هنگام تلاش برای دستگیری آن‌ها به شهادت رساندند.

اورژانس فلسطین اعلام کرد نیرو‌های اشغالگر صهیونیست اجساد این ۳ شهید را در اختیار گرفته و از تحویل آن‌ها خودداری می‌کنند.

الجزیره به نقل از شاهدان عینی نوشت، نیرو‌های اشغالگر با گلوله واقعی به خودروی حامل ۳ فلسطینی در تقاطع عربا در جنین شلیک کردند.


بیشتر بخوانید:


شاهدان عینی گفتند: نیرو‌های ویژه نظامی پس از کشتن ۳ فلسطینی از صحنه عملیات در جنین عقب‌نشینی کردند.

روز گذشته (جمعه) نیز منابع محلی از درگیری فلسطینیان با نظامیان اشغالگر صهیونیست در شهر الخلیل در کرانه باختری و شهادت یک جوان فلسطینی خبر دادند.

سه شنبه شب در یک عملیات استشهادی، ۲ تیراندازی در شرق تل‌آویو روی داد که در آن ۱۱ شهرک‌نشین صهیونیست کشته و زخمی شدند. «ضیا حمراشه» ۲۷ ساله اهل روستای یعبد در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری یکی از مجریان عملیات بود که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. صهیونیست‌ها پس از این عملیات یورش به اراضی و شهرک‌های فلسطینی را تشدید کردند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی پس از آن از آماده‌باش همه مبارزان گردان‌های القدس، در پی حمله به اردوگاه جنین خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
مرگ بر اسرائیل اشغالگر
آخرین اخبار