آمادگی کامل پلیس سیستان و بلوچستان برای روز طبیعت

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از آمادگی کامل پلیس استان برای تامین نظم و امنیت روز سیزده بدر خبر داد.

سرهنگ علی رحیمی گفت: با توجه به شرایط خاصی که امسال به دلیل کم رنگ شدن و کنترل ویروس کرونا و ممنوعیت دو سال گذشته بخاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پیش بینی می‌گردد حضور شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر‌های استان افزایش یابد.

او گفت:  پلیس سیستان و بلوچستان با تمام توان و با آماده باش صد درصدی ماموران انتظامی و راهور در روز طبیعت با برقراری نظم و امنیت به شهروندان عزیز در سراسر استان ارائه خدمات خواهد داشت و همچنین از ظرفیت بسیج نیز استفاده می‌شود.

معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت:  ناکام گذاشتن سارقان به منظور پیشگیری از وقوع سرقت منازل باید هشدار‌های پلیسی، ایمنی، حفاظتی را بخصوص در روز طبیعت جدی بگیریم و هرگز فراموش نکنیم که سارقان فرصت طلب منتظر غفلت وسهل انگاری ما هستند.

او با توصیه به شهروندان مبنی بر رفتن به بوستان‌های محلی در روز طبیعت گفت: شهروندان از بوستان‌های محلی برای روز ۱۳ فروردین استفاده کنند تا با ترافیک معابر برون‌شهری مواجه نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار