بازیکن کلیدی انگلیس در جام جهانی از نظر بکهام

دیوید بکهام در گفت و گو با سایت فیفا نظرش را درباره رقبای اصلی انگلیس و بازیکن کلیدی این تیم در جام جهانی اعلام کرد.

بکهام، ۴۶ ساله، که در سه جام جهانی بازی کرد و گلزنی کرد، در یک دهه گذشته به طور منظم به قطر سفر کرده است - و شاهد تدارکات این کشور برای بیست و دومین دوره مسابقات بین المللی فوتبال بوده است.

در اینجا، بکهام مشتاقانه منتظر قرعه کشی نهایی است که در ۱ آوریل در دوحه برگزار می‌شود، او ارزیابی دقیقی از شانس انگلستان برای حضور در این مسابقات ارائه می‌دهد و مشخص می‌کند که هواداران هنگام سفر به قطر در نوامبر و دسامبر چه انتظاراتی را می‌توانند داشته باشند.

قرعه کشی نهایی قطر ۲۰۲۲ این هفته انجام می‌شود. این نقطه عطف چقدر برای بازیکنان و هواداران هیجان انگیز است؟

این یک لحظه واقعاً بزرگ و چیزی است که همیشه به عنوان یک بازیکن و هوادار منتظر آن هستید. برای بازیکنان هیجان انگیز است، زیرا می‌دانید با چه کسی روبرو می‌شوید و باید برای چه کسی آماده شوید. این لحظه‌ای است که بازیکنان و هواداران متوجه می‌شوند که جام جهانی تقریباً نزدیک است و هیجان شروع می‌شود.

این اولین جام جهانی فیفا در خاورمیانه و جهان عرب است. چقدر مهم است؟

این یک لحظه عظیم برای همه در قطر و بسیار الهام بخش است. من همیشه در مورد میراث جام جهانی برای قطر صحبت کرده ام -، اما همچنین میراث جام جهانی در همه جا. این چیزی است که جام جهانی برای یک ملت به ارمغان می‌آورد - این یک لحظه الهام بخش است. برای قطر، این فرصتی است برای نشان دادن کشور و عشقش به فوتبال، تاریخ و فرهنگش. حضور برخی از بزرگترین بازیکنان این ورزش در قطر لحظه بزرگی برای این کشور و منطقه است.

این یک جام جهانی جمع و جور خواهد بود، با همه استادیوم‌ها نزدیک به یکدیگر. این چه سودی برای بازیکنان خواهد داشت؟

این یک فایده بزرگ است. مسافتی که یک تیم باید طی کند ۴۰ تا ۴۵ دقیقه با اتوبوس است. در جام‌های جهانی که من در آن بازی کردم، ممکن است دو یا سه روز طول بکشد تا از بازی و سفر بهبود پیدا کنم. برای یک بازیکن، قطر ترکیب کاملی را ارائه می‌دهد.
این مسابقات در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود.

برای بسیاری از کشورها، این بدان معناست که جام جهانی در اواسط فصل فوتبال برگزار می‌شود.چه نوع مزایایی خواهد داشت؟

ما به عنوان یک بازیکن انگلیس، پس از یک فصل طاقت فرسا در لیگ برتر، که یکی از سخت‌ترین لیگ‌های جهان است، به جام جهانی رفتیم. وقتی به پایان فصل می‌رسید، خسته شده اید و مدتی طول می‌کشد تا ریکاوری کنید.

دیوید بکهام از انگلیس گل تساوی زمان مصدومیت خود را در جریان بازی مقدماتی جام جهانی گروه ۹ بین انگلیس و یونان در اولدترافورد در منچستر انگلیس جشن گرفت. انگلیس پس از پایان بازی ۲-۲، جواز حضور را قطعی کرد.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از بازیکنان تازه وارد می‌شوند، آیا انتظار دارید در این جام جهانی استاندارد بازی بهتری داشته باشید؟

بدون شک. شما همیشه انتظار دارید استاندارد‌های بالایی در طول جام جهانی داشته باشید، اما در اواسط فصل، استاندارد‌ها حتی بالاتر خواهند رفت. آب و هوا عالی خواهد بود، استادیوم‌ها شگفت‌انگیز هستند، امکانات فوق‌العاده هستند، هواداران نیز روز‌های خوبی را سپری خواهند کرد. 

انتظارات شما از حضور انگلیس در این مسابقات چیست؟

انتظارات من از انگلیس همیشه بالاست. هواداران ما انتظارات زیادی خواهند داشت - و به درستی هم همینطور است. من احساس می‌کنم گرت [ساوتگیت]کار باورنکردنی انجام داده است. ما تیمی داریم که چند سالی است با هم هستند. واقعاً دیگر نمی‌توان آن‌ها را یک تیم جوان نامید. این یک فرصت واقعی برای ما است. ما با فرم خوبی وارد مسابقات می‌شویم و فقط باید آن را حفظ کنیم.

بازیکن کلیدی انگلیس کیست؟

باید بگویم هری کین. او یک رهبر، کاپیتان،گلزن و برای تیم  بسیار مهم است.

انگلیس یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات خواهد بود، اما رقیب اصلی آن‌ها چه کسی خواهد بود؟

وقتی به جام جهانی فکر می‌کنید به طور خودکار در مورد برزیل، آرژانتین و فرانسه صحبت می‌کنید. همه آن‌ها ملت‌های بزرگی هستند که تورنمنت‌های زیادی را برده اند. کشور دیگری که من برای دیدن بازی هیجان زده هستم دانمارک است. آن‌ها پیشروی خوبی داشته اند.


بیشتر بخوانید 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار