آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان در سطح استان آغاز شد.

رامین صادقی در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی مردم بویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در راستای وظایف ذاتی با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و پایش مستمر بازار و نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف استان در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و انجام گشت‌های مشترک به هنگام و هدفمند با سایر دستگاه‌های ذیربط استانی برنامه ریزی و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

صادقی با اشاره به اتمام طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ و شروع طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان از ۱۴ فروردین لغایت ۱۴ اردیبهشت ماه به مدت یک ماه همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز در خصوص هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط استان، دریافت شکایات و گزارشات از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴، نظارت بر فروش‌های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان کرد.

او از شهروندان خواست، تخلفات و شکایات صنفی، از قبیل عدم درج قیمت، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ و یا بصورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل یا ادارات شهرستان‌های تابعه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایات و گزارشات هموطنان عزیز رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.