تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان یزد از مرز ۵۰۰ هزار گذشت

سرپرست شرکت گاز استان یزد گفت: تعداد مشترکان این شرکت از حدود ۴۰۸ هزار مشترک تا پایان دهه ۹۰، به ۵۰۳ هزار و ۷۳ مشترک در ابتدای سال ۱۴۰۱ رسیده است.

سعید عقلی گفت: بررسی شاخص‌های توسعه‌ای و اصلی شرکت گاز استان یزد نشانگر آن است در چند سال اخیر، اقدامات جهادگونه‌ای در خصوص بهره مندی مشترکین و صنایع مستقر در محدوده استان یزد صورت گرفته است.

او گفت: بررسی روند مصرف گاز در واحد‌های تولیدی در سال‌های گذشته بیانگر آن است که این انرژی پاک به عنوان محور توسعه در استان تلقی گردیده و مسئولیت این شرکت در خصوص تامین زیر ساخت‌های لازم به منظور تداوم پایداری گاز واحد‌های صنعتی_نیروگاهی را دوچندان نموده است.

عقلی گازرسانی به روستا‌ها و مناطق محروم را از دیگر افتخارات این شرکت دانست و گفت: در طول سال‌های گذشته، تعداد روستا‌های گازدار به عدد ۶۹۱ رسیده که این اقدام ضمن تسریع در مهاجرت معکوس روستائیان، رونق واحدی کشاورزی-صنعتی را به دنبال داشته که می‌تواند قدم موثری در تحق شعار سال، افزایش اشتغال و تولید داشته باشد.

او گفت: در حال حاضر تعداد خانوار‌های روستایی شده در سطح استان به عدد۴۷۳۹۶ رسیده است.

عقلی وجود نیرو‌های متخصص و فنی، فعالیت شرکت‌های پیمانکارو مشاور بومی را بیانگر بلوغ و پویایی شرکت گاز استان دانست و گفت: شرکت گاز در شاخص‌های خدمت رسانی همواره در حال به‌روزرسانی بوده و اکنون شاخص‌های کیفی خدمت رسانی را در دستور کار قرار داده به نحوی که تمامی ۲۲ خدمت احصا شده در بستر اینترنت، پیشخوان دولت و ICT روستایی قابل ارائه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار