رئیس جمهور وارد مشهد شد/ رئیسی: ارتباط بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان از ظرفیت‌های خراسان رضوی است

رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت عصر امروز وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد.

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مشهد، مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی، استاندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت و بلافاصله برای زیارت مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) عازم بارگاه منور رضوی شد.

 ارتباط بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان از ظرفیت‌های خراسان رضوی است

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی گفت: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران است، پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی از استان‌هایی است که در آن فقها، فیلسوفان، شاعران و رزمندگان عزیزی پرورش یافته اند که مایه مباهات هستند و پایگاه علم و دانش جهان تشیع است.

او گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است و در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

حجت الاسلام رئیسی گفت: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست.

رئیس جمهور گفت: قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه‌ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود.

دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه‌های هجدهمین سفر استانی رییس جمهوری در سفر به مشهد است.

در این سفر برخی از اعضای هیئت دولت از صبح امروز به صورت جداگانه وارد مشهد و دیگر شهرستان‌های استان شده بودند و برخی نیز همراه رئیس قوه مجریه به مشهد سفر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار