برگزاری تور‌های رایگان سنندج‌گردی در ایام نوروز

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از برگزاری تور‌های رایگان سنندج‌گردی برای ایام نوروز در استان خبر داد.

یعقوب گویلیان گفت:این اداره‌کل در راستای ارائه خدمات بهتر و آشنایی گردشگران نوروزی با جاذبه‌های توریستی استان، اقدام به راه‌اندازی تور‌های یک روزه گردشگری در سنندج کرده است.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: این تور‌ها از اول فروردین‌ماه آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

به گفته او پارک جنگلی آبیدر، خانه کُرد، کاخ‌موزه خسروآباد، عمارت مشیردیوان و.. از جمله مکان‌های بازدید گردشگران در نوروز امسال بوده است.

گویلیان گفت:این تور‌های گردشگری با همکاری شهرداری سنندج در دو شیفت صبح و بعدازظهر به شکل رایگان توسط دو دستگاه اتوبوس به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت:این اتوبوس‌ها هر روز ساعت‌ ۹ صبح و ۱۶ بعد ازظهر در محل هتل شادی و هتل جهانگردی سنندج آماده جابه جایی گردشگران هستند.

او می گوید: امیدواریم با برگزاری این چنین برنامه‌هایی بتوانیم جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان را بیش از پیش به مهمانان و گردشگران نوروزی معرفی کنیم.

به گفته مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان به‌منظور ارائه خدمات بهتر در نوروز امسال، بیش از ۵۸ هزار نسخه نقشه، بروشور و کتابچه راهنمای گردشگری نیز در بین مهمانان نوروزی استان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.