ثبت تردد بیش از ۲ میلیون خودرو روزانه در مازندران

مدیرکل راهداری مازندران از ثبت بیش از ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار تردد روزانه در جاده‌های برون شهری استان خبر داد.

حسن جهانیان گفت: بیش از ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار تردد روزانه از انواع وسایل نقلیه در محور‌های مازندران در ایام نوروز امسال ثبت شده است.

او می‌گوید: این تعداد تردد از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا نهم فروردین امسال توسط سامانه‌های هوشمند در استان ثبت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۲۴ درصدی داشته است.

به گفته جهانیان هم اکنون ۱۰۶ سامانه تردد شمار، ۴۵ دوربین نظارت تصویری، ۱۱۰ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت، ۳ سامانه توزین حین حرکت (WIM) و ۱۱ تابلوی پیام متغیر در جاده‌های استان فعال است.

او می‌گوید: ارتقای ایمنی راه‌ها و هوشمندسازی جاده‌های استان از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران است.

به گفته جهانیان وضعیت حمل و نقل کالا و مایحتاج عمومی مردم در استان کاملا عادی بوده و این مهم بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

او می‌گوید:در ایام طرح نوروزی امسال محور‌های ساری- قائمشهرو برگشت، آمل – بابل و برگشت، بابل – قائمشهر و برگشت، بابلسر – فریدونکنار و برگشت، آمل – محمود آباد و برگشت و محور چالوس – عباس آباد و برگشت پرترددترین محور‌های استان بوده اند.

به گفته جهانیان در این ایام بازه زمانی ساعات ۱۷ الی ۲۰ هر روز شلوغ‌ترین ساعات در محور‌های برون شهری استان مازندران بوده و روز یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ پرتردد‌ترین روز ((با بیش از ۲ میلیون ۶۳۰ هزار تردد)) در ایام طرح نوروزی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار