جامه مهربانی، عیدی خادمیاران رضوی به کودکان نیازمند آران و بیدگلی

پویش جامه مهربانی با اهدای عیدی ۶۰ میلیون تومانی خادمیاران و یاوران رضوی کانون شمس‌الشموس در آران و بیدگل و مشارکت خیران به کودکان نیازمند اجرا شد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در آران و بیدگل گفت: همدلی مومنانه خادمیاران و یاوران رضوی کانون شمس الشموس آران و بیدگل پویش جامه مهربانی را با شعار «به عشق امام رضا گامی برای ظهور» در قالب اهدای عیدانه ۴۰۰ هزار تومانی برای خرید پوشاک به ۱۵۰ کودک مستمند از کودکان بیمار، سادات، ایتام و بد سرپرست در شهر و روستا‌های تابعه را تحقق بخشید.

عباس آذرباد گفت: خادمیاران و یاوران رضوی با تکیه بر باور علوی «ایران خانه حضرت رضا (ع)» و شعار راهبردی «همه خادم الرضاییم» در انجام خدمت و اجرای پویش‌های مختلف کانون‌ها امید و شادی را به خانه و خانواده نیازمندان به ویژه کودکان معصوم و نیازمند شهر هدیه می‌کنند.

به گفته وی، کانون شمس‌الشموس شهرستان آران و بیدگل واقع در آستان امامزاده هاشم (ع) با فعالیت ۳۴ خادمیار خواهر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، برگزاری میز‌های خدمت رضوی، ویژه برنامه شهدا و جذب و هدایت کمک‌ها به نیازمندان فعالیت گسترده‌ای دارد.

کانون‌های خدمت رضوی تشکل‌های مردم نهادی هستند که با عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) در قالب تشکیلات منسجم مردمی کنار هم جمع شدند تا در قالب شبکه خادمیاری با خدمت‌رسانی جهادی به نیازمندان کمک و از آن‌ها گره‌گشایی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.