برخورد با ۱۴ کلیدبه‌دست در سطح شهر اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از برخورد با ۱۴کلیدبه‌ دست در سطح شهر اصفهان از ساعت هفت صبح روز گذشته تا هفت صبح امروز خبر داد.

روح‌الله ابوطالبی گفت: از روز چهارشنبه _ بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۰_ تا ساعت هفت صبح امروز دهم فروردین ۱۴۰۱_ تعداد ۳۴۷ چادر مسافرتی توسط نیرو‌های گشت ویژه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

در صورتی که فرد یا مسافری، اقدام به برپایی چادر در سطح شهر اصفهان کند، مأموران تذکر می‌دهند و در محل می‌مانند تا چادر جمع شود.

به گفته او از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۰ تا ساعت هفت صبح امروز هدایت و ساماندهی هفت متکدی و ۱۸ دست‌فروش در شهر انجام شد.

در این بازه زمانی ۱۴ مورد تذکر بازاریاب اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) انجام شد و در یک مورد نسبت به جمع‌آوری این افراد اقدام شده است.

ابوطالبی می‌گوید از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا صبح امروز ۸۱۹ مورد راهنمایی خودرو‌های مسافران برای رسیدن به محل‌های اسکان یا دیگر مقاصد گردشگری و تفریحی شهر اصفهان انجام شده است، همچنین اکیپ‌های چهل‌وپنج‌گانه برای برخورد قانونی با مسافرانی که در شهر اقدام به برپایی چادر کردند یا جمع‌آوری افرادی که به عنوان بازاریاب در معابر شهری اقدام به جذب مسافر می‌کنند، فعال شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت:از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا صبح امروز مجموع اقدامات انجام شده توسط مأموران این مدیریت، ۱۲۰۶ مورد در بخش‌های جمع‌آوری چادر مسافرتی، هدایت و ساماندهی متکدیان، ساماندهی دست‌فروشان، تذکر به بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) و راهنمایی خودرو‌های مسافران بوده است.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.