۱۱۶ کلاس درس در راسک سیستان و بلوچستان در دست ساخت است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک بیش‌از ۱۱۶ کلاس درس در قالب ۲۶ مدرسه در شهرستان راسک در حال ساخت است که نشان از توجه ویژه این اداره‌کل به مناطق کم برخوردار دارد.

میثم لکزایی  در آیین کلنگ زنی مدرسه ۹ کلاسه در روستای نظرآباد شهرستان راسک  گفت: زیربنای این فضای آموزشی بیش‌از یک‌هزار مترمربع خواهد بود که با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی احداث می‌شود.

او گفت: سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات محرومیت زدایی افزایش یافته است از محل این ردیف، سه پروژه مدرسه ۹ کلاسه شهید جواد نوروزی، هنرستان شهر پارود با زیربنای ۱۶۰۰ مترمربع و مجتمع شبانه روزی شهر پیشین با زیربنای ۲ هزار مترمربع برای شهرستان راسک پیش بینی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: عملیات اجرایی پس از تحویل قطعی زمین، در یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

او گفت: در پنج سال گذشته ۴۶ پروژه با تعداد ۱۴۶ کلاس درس از محل منابع دولتی با مشارکت خیران، نهادها و بنیادهای انقلابی ساخته و تحویل شده است، با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و مراجعه بازماندگان از تحصیل، جهت بهبود سرانه فضای آموزشی در این شهرستان ۲۶ مدرسه در دست ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار