توسعه زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ دنا نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی است

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه غار ده شیخ پاتاوه نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

سعید طالبی پور در بازدید از منطقه گردشگری غار ده شیخ پاتاوه،  گفت: غار ده شیخ یکی از گردشگرپذیرترین جاذبه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز بوده که با حمایت دولت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی امکانات خوبی برای مسافران و گردشگران نوروزی فراهم‌شده است.

او می گوید: با همکاری قوه قضاییه و به خصوص مدیریت جهادی بازرس کل استان مشکلات برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان مرتفع شده است.

طالبی پور گفت: در بازدید از غار ده شیخ پاتاوه بازرس کل استان قول مساعد داده تا مشکلات این مکان گردشگر پذیر به‌صورت جد پیگیری و مرتفع شود این اقدام نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری و اشتغال‌زایی در شهرستان دنا دارد.

به گفته سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، به همراه بازرس کل استان، مدیرکل دیوان محاسبات استان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از نزدیک مشکلات زیرساخت‌های گردشگری غار ده شیخ پاتاوه را بررسی کردند.

غار ده شیخ یکی از جاذبه‌های شناخته‌شده ایران در کهگیلویه و بویراحمد است که در ۲ کیلومتری روستای ده شیخ پاتاوه در شهرستان دنا قرار دارد.

غار شگفت‌انگیز ده شیخ پاتاوه با قدمت ۱۳۵ میلیون سال به دوره دوم زمین‌شناسی تعلق دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.