ناکامی الوکره در شب درخشش امید/ جام ستارگان به السیلیه رسید + فیلم

تیم فوتبال الوکره در شب گلزنی امید ابراهیمی، پس از رقابتی تنگاتنگ جام را به حریف واگذار کرد.

در بازی فینال جام ستارگان قطر امشب تیم فوتبال الوکره با حضور امید ابراهیمی در زمین مقابل السیلیه صف آرایی کرد.

گلی که اسماعیل محمود در دقیقه چهارم با پاس صعود ابراهیم برای الوکره به ثمر رساند، هیجان بازی را در همان دقایق ابتدایی دو چندان کرد.

با مرودود اعلام شدن گل السیلیه در دقیقه دهم توسط VAR تلاش این تیم برای جبران گل خورده ناکام ماند اما شانزده دقیقه بعد VAR گل الوکره را نیز مردود اعلام کرد.

به این ترتیب السیلیه فرصت دیگری را برای جبران نتیجه به دست آورد و احمد مینهالی موفق شد در دقیقه سی ام روی پاس کارا امبوجی دروازه رقیب را باز کند. 

مدثر با پاس ادریس فتوحی گل دوم السیلیه را در دقیقه سی و پنجم به ثمر رساند اما گل ناصر الیزیدی روی پاس لوکاس مندز دست السیلیه را از رسیدن به برتری در نیمه اول کوتاه کرد.

السیلیه در نیمه دوم برای زدن گل پیش قدم شد و والتر بوالیا با پاس کارلوس استندبرگ دروازه الوکره را در دقیقه پنجاه و یکم گشود.

اما گلسون دالا با توپی که احمد فاضل به او رسانده بود، خیلی زود پاسخ این گل را داد.

ترکیبی که گل سوم السیلیه را ساخته بود برای گشودن دروازه الوکره مجددا دست به کار شد اما این بار استندبرگ بود که پشت توپ قرارگرفت و گل چهارم تیمش را در دقیقه شصتم به ثمر رساند.

پس از این گل، هافبک ایرانی الوکره برای نجات تیمش پا به توپ شد و پنالتی موفق او در دقیقه هفتاد و پنجم بازی را به شرایط مساوی بازگرداند.گفتنی است که او در بازی گذشته، برای تیمش ۲ گل به ثمر رسانده بود.

یاران ابراهیمی این تساوی را تا دقیقه نود و هشتم حفظ کردند اما در وقت های اضافه مارکوز لوپز را با کارت قرمز داور از دست دادند.

با ۱۰ نفره شدن الوکره، حریف فرصت را برای رسیدن به برتری مغتنم شمرد و سرانجام ادریس فتوحی دروازه این تیم را فروریخت و بازی را به نفع السیلیه تغییر داد، استندبرگ نیز در دقایق پایانی برای رسیدن به دبل وارد عمل شد اما VAR گلش را مردود اعلام کرد.

الوکره پس از صد و بیست دقیقه تلاش، در بازی فینال جام ستارگان از پیروزی بازماند.

این تیم علی رغم گلزنی امید ابراهیمی و فرصتی که او با جبران گل خورده، برای برد مهیا کرده بود با تحمل شکست ۵_۴ جام را به السیلیه واگذار کرد و به نایب قهرمانی رضایت داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار