احداث بیش از ۲ هزار خانه سازمانی در آذربایجان غربی

معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت:با برنامه ریزی‌های به عمل آمده، مقدمات احداث بیش از ۲ هزار سهمیه خانه سازمانی در آذربایجان غربی فراهم شده است.

سردار "محمد علی نوری نژاد" در جلسه قرارگاه نوروزی انتظامی استان گفت: مقدمات احداث ۲ هزار و ۸۰۰ خانه سازمانی که سهمیه استان است بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

او گفت: تامین زمین و استفاده از تمامی ظرفیت‌های استانی برای فراهم کردن مسکن کارکنان؛ باعث ارتقاء سرمایه اجتماعی و افزایش توان عملیاتی در استان خواهد شد که الحمدلله با بازدید‌هایی که امروز صورت گرفت، پیشرفت‌های قابل توجهی در پروژه‌های عمرانی انتظامی استان شاهد هستیم و در جلسه‌ای که با استاندار داشتیم قول کمک و یاری برای ساخت خانه‌های سازمانی و تامین زمین را برای فرماندهی انتظامی دادند.

معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور گفت: انتظامی کل کشور مدافعان امنیت با تدبیر، اقتدار و امین مردم است و مردم هم این اقتدار و خدمت بی منت را دوست دارند چرا که می‌دانند پلیس جایی ورود پیدا می‌کند که حقی می‌خواهد از کسی ضایع شود و در این صورت با روحیه جهادی و اقتدار؛ بلافاصله در صحنه حاضر و مشکل را خالصانه و با توانمندی‌هایی که وجود دارد، حل می‌کنند و ما این اقتدار ارزشمند را مدیون خون شهدا و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستیم که باید قدردان آن باشیم.

اوگفت: تمامی سامانه‌های فناوری و هوشمند سازی در استان راه اندازی شده و تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سردار نوری نژاد می گوید: جلب مشارکت‌های  همگانی در ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی راهبردی بسیار مهم در مأموریت‌های پلیس به عنوان سرمایه‌های اجتماعی است که با استفاده از همین راهبرد و برنامه ریزی هدفمند، هنر مدیران انتظامی این است که می‌بایست تمام تلاش خود را به کار گیریم تا امنیت و آرامش و خدمت بی منت را به مردم عزیز کشور به ارمغان بیاوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.