استاندار قزوین:

تدابیر لازم جهت خدمات رسانی مطلوب در روز طبیعت اتخاذ شود

استاندار قزوین گفت: در روز طبیعت که دورهمی های خانوادگی و سفرهای درون شهری بیشتر است باید تدابیر لازم برای کنترل ترافیک و خدمات رسانی مطلوب به مردم اتخاذ شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین گفت: استان قزوین امسال در حوزه مسافر پذیری و تردد افزایش قابل توجهی داشته است، ولی به لطف خدا و تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های ذیربط، حوادث و تلفات جاده‌ای کمتر از گذشته بوده است که قابل تقدیر و تشکر است.

حجم بالای مسافرت‌ها نشانگر نشاط در جامعه است و به عنوان خدمتگزاران استان قزوین برای افزایش نشاط اجتماعی با تمام توان تلاش خواهیم کرد.

با توجه به اینکه استان قزوین از طبیعت بکر برخوردار است و از طرفی هم در نزدیکی بسیاری از محور‌های اصلی سفر قرار دارد، به طور قطع در روز طبیعت با حجم زیادی از مسافران همراه خواهد بود که در این زمینه تدابیر لازم باید برای کنترل ترافیک و خدمات رسانی مطلوب به مردم اتخاذ شود.

در زمینه مراکز بین راهی نیاز است تا فرمانداری‌ها با تمام دقت ورود کرده و نحوه خدمات رسانی در این مراکز را کنترل کنند تا شاهد نارضایتی نباشیم.

همچنان تأکید مجموعه مدیریتی استان در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای است و کاهش این آمار برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

در بحث نان هم در ایام تعطیلات برخی نانوایی‌های فعال نبودند که این موضوع مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده و در این زمینه فرمانداری‌ها باید نظارت خود را افزایش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.