تماس بیش از ۷۹۷ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری مازندران از تماس بیش از ۷۹۷ هزار کاربر جاده‌ای با سامانه ۱۴۱ خبر داد.

محسن هاشمی گفت: بیش از ۷۹۷ هزار تماس از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰ تا ۶ فروردین امسال با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۱۲ هزار تماس توسط اپراتور‌های سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۲۰ افزایش داشته است.

سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور‌ها، انسداد یا محدودیت تردد در محور‌ها و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود وغیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رانندگان و کاربران جاده‌ای قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

به گفته هاشمی اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.