ادامه اجرای روند احداث زیرگذر دهستان دولت آباد

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بر ادامه روند احداث زیرگذر دهستان دولت آباد تاکید کرد.

پاشایی در جلسه بررسی آخرین وضعیت احداث زیرگذر دهستان دولت آباد که با حضور مدیرکل راه آهن استان در فرمانداری مرند برگزار شد از تعطیلی این پروژه انتقاد کرد.

در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در دهستان دولت آباد شهرستان مرند سکونت دارند و یکی از راه‌های اصلی ارتباطی مردم این دهستان با شهر مرند عبور از زیرگذر قدیمی راه آهن است که این زیرگذر جوابگوی تردد خودرو‌ها در این مسیر نیست.

 طرح احداث پل زیرگذر به طول ۳۰۰ متر بیش از هفت سال است که آغازشده، ولی اکنون با پیشرفت ۶۰ درصدی متوقف شده است.

 این زیرگذر باید سریعا در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات مردم این منطقه حل شود.

 شهرداری مرند، راهدای و حمل و نقل جاده ای، دهیاری‌ها و خیرین در این زمینه آماده هستند تا این پروژه در سال جاری به بهره برداری برسد.

 این پروژه به یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان مرند تبدیل شده است و تمامی ادارت مربوطه باید به صورت جهادی وارد کار شده تا مشکلات این بخش حل گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام با عرض ادب واحترام
این مورد تقریبا 4 یا 5سال هست که بلاتکلیف مانده است و قرار بود پل را به صورت روگذر احداث کنند ولی به علت خلاف کاری و تصرف در میزان بودجه توسط مقام های شهرداری مرند و امثال انها به کسری بودجه ختم شد و قرار شد زیر گذر احداث شود و این پل در جایی قرار دارد که رو گذر بودن آن بهترین تصمیم براساس موقعیت و استراتژیک آن منطقه بود و کارشناسان هم با روگذربودن آن موافقت کرده بودند ولی به دلایل شخصی و خلاف هایی که در مسئله بودجه رخ داد بدون کارشناسی و تصمیم گیری صحیح ویکجانبه نگری ها به زیر گذری رو آوردند ولی چون کارشناسی های مرتبط انجام نشد پروژه الان به مشکلاتی بر خورده است که حتی بعضا نمی دانند که چه کار باید انجام دهند و این مشکل باعث شده که 3 راهی مرتبط به یک راهی ختم شده و در صدد راه گشایی برای دو سمت راه اهن هستند و این مشکلات زیاد به بار می اورند چون در فصل بارش بع علت تجمع اب زیر پل احتمال تصادف و گرفتاری همچنان هست مثل قبل و همان اش و همان کاسه خواهد شد. لطفا به این مشکل یه خبر رسانه ای ایجاد کنید
آخرین اخبار