گلایه شهروندان از کیفیت نامطلوب آب شرب در اردل

مردم شهر اردل از کدر و گل آلود بودن آب شرب این شهر ابراز ناراحتی و نگرانی کردند و از مسئولین استانی و شهرستانی خواستار رفع این مشکل شدند.

مردم می گویند پس از وقوع بارندگی‌های مستمر، آب آشامیدنی بسیاری از مناطق شهر اردل به شدت گل‌آلود شده است و حتی با جوشیده شدن نیز رنگ آن همچنان کدر می‌ماند، به نحوی که بسیاری از مردم این روز‌ها به خرید انواع آب معدنی و نوشیدنی‌های مختلف روی آورده‌اند.

در روز‌های اخیر تصاویر و فیلم‌های متعددی در خصوص کیفیت بسیار پایین آب آشامیدنی شهری و گل‌آلود بودن آن در فضا‌های مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید


قهرمان رئیسی یکی از شهروندان اردلی با بیان اینکه پس از بارش‌های اخیر در این شهرستان همچنان آب شرب کدر و گاهی اوقات گل‌آلود است گفت: انتظار می‌رود شرکت آبفای شهرستان اردل نسبت به رفع این مشکل اساسی اقدامات لازم را انجام دهد.

روح الله انصاری یکی دیگراز شهروندان اردلی با ابراز نگرانی از اینکه کدر بودن آب ممکن است سلامتی آنان را به خطر بیندازد، افزود: نگران هستیم آبی که مصرف می‌کنیم منجر به بروز بیماری‌های گوارشی شود.

جوابیه امور آب و فاضلاب شهرستان اردل

کدورت آب در حال حاضر با استناد به آزمایش های مستمر و منظم توسط آزمایشگاه امور آب و فاضلاب شهرستان اردل در حد استاندارد است (کدورت مجاز ۵ ntu و طبق آخرین آزمایش انجام شده کدورت حال حاضر آب شرب شهر اردل ۳ ntu می‌باشد) که روزانه از نقاط مختلف شهر کدورت سنجی و نمونه برداری جهت آزمایش ها انجام می‌شود و در حال حاضر مشکلی در کیفیت آب شرب وجود ندارد.

کارکنان امور آب و فاضلاب شهرستان اردل همه تلاش خود را به منظور ارائه خدمات بهتر در آبرسانی و بهبود کیفیت، به کار خواهند گرفت و آمادگی لازم را جهت رفع مشکلات احتمالی دارند و نمونه برداری و انجام آزمایش ها به صورت مستمر از سوی شبکه بهداشت و درمان نیز صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار