رمضانی: تیم های فوتسال حاشیه سازی را تمام کنند

مدیرعامل تیم فوتسال نصر فردیس البرز گفت که تیم ها به جای حاشیه سازی به متن فکر کرده و ثابت کنند که در حوزه بانوان حرف برای گفتن دارند.

مجید رمضانی مدیرعامل تیم فوتسال بانوان نصر فردیس البرز گفت: در تیم ما ۸ ملی پوش حضور دارند که استخوان بندی اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند و همانطور که در ۲ بازی دوستانه تیم ملی برابر بانوان روسیه هم مشاهده کردید هر ۸ بازیکن ما ثابت بازی کردند. برخی تیم ها به جای اینکه به دنبال حاشیه باشند و ببینید که بازیکن در کدام تیم بازی می کند و بهانه بیاروند، به متن کار فکر کنند و با عمل ثابت کنند که در حوزه بانوان حرف برای گفتن دارند. به قول معروف به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

تیم های فوتسال بانوان نصر فردیس البرز و ملی حفاری اهواز روز دهم فروردین ماه در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال رو در روی هم قرار خواهند گرفت. در بازی رفت تیم فوتسال نصر فردیس موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری دست پیدا کند.

با توجه به نتیجه بازی رفت و میزبانی تیم البرزی در بازی برگشت، شانس نصر البرز برای صعود به فینال بیشتر است، اما ملی حفاری اهواز به رقیب خود اتهام زده که تیم نصر فردیس البرز از ۲ بازیکن غیر قانونی در تیم خود استفاده کرده است.

همچنین منیژه زیبا، سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز مدعی شده که سارا شیرییگی و آرزو صدقیانی بعد از پایان نقل و انتقالات به نصر فردیس پیوسته اند و حضور آن ها در این تیم غیر قانونی است.‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار